P&G
Informacje prasowe

Na międzynarodowych targach technologicznych CES P&G prezentuje wiodące innowacje, które pomagają sprostać codziennym wyzwaniom konsumentów

Na międzynarodowych targach technologicznych CES P&G prezentuje wiodące innowacje, które pomagają sprostać codziennym wyzwaniom konsumentów

Marki Gillette i Oral-B głównymi bohaterami wirtualnej wystawy P&G LifeLab Procter & Gamble zaprasza na wirtualną platformę LifeLab na targach CES. Firma zaprezentuje innowacje zainspirowane przez konsumentów, które ułatwiają codzienne czynności, od golenia po pranie ubrań, budując jednocześnie bardziej zrównoważoną przyszłość z kultowymi markami takimi jak Gillette, Oral-B, Crest i Tide. ...

czytaj więcej

Procter & Gamble publikuje Citizenship Report 2021 – coroczny raport odpowiedzialności społecznej firmy

Procter & Gamble publikuje Citizenship Report 2021 – coroczny raport odpowiedzialności społecznej firmy

P&G opublikowało raport społecznej odpowiedzialności za rok 2021 – Citizenship Report 2021. Dokument pokazuje przykłady różnorodnych działań, podejmowanych przez firmę w ramach poczucia solidarności i odpowiedzialności za społeczności, w których funkcjonuje i którym służy swoimi produktami. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Powrót do szkoły w ekologicznym stylu

press

Powrót do szkoły w ekologicznym stylu

Oszczędzanie wody, ograniczenie zużycia energii oraz odpowiednia segregacja odpadów to działania w zasięgu nieomal każdego z nas, dzięki którym możemy włączyć się w ruch na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Na tych trzech obszarach koncentrują się kompleksowe materiały edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych przygotowane przez firmę Procter & Gamble i Fundację Nasza Ziemia, we współpracy z eksperckim zespołem metodyków nauczania. „Czysta Ziemia: Ekodetektywi na tropie domowych nawyków” oraz „Uczniowskie Ekonawyki” to dwa projekty dopasowane formą i zakresem wiedzy do wieku uczniów. Scenariusze lekcji dla nauczycieli, karty pracy dla uczniów oraz projekty specjalne pomogą promować ekologiczne, codzienne zachowania oraz kształtować świadomość najmłodszych w zakresie ich wpływu na środowisko naturalne. Materiały można pobrać ze strony internetowej – www.naszaziemia.pl/czystaziemia, a rozpoczęcie roku szkolnego może być odpowiednim momentem na wykorzystanie ich nie tylko podczas lekcji różnych przedmiotów szkolnych, ale także podczas godziny wychowawczej.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

P&G intensyfikuje działania na rzecz klimatu dążąc do zerowej emisji netto gazów cieplarnianych do 2040 roku

press

P&G intensyfikuje działania na rzecz klimatu dążąc do zerowej emisji netto gazów cieplarnianych do 2040 roku

Procter & Gamble ogłasza kompleksowy plan przyspieszonych działań na rzecz zapobiegania zmianom klimatycznym. Firma wyznaczyła sobie nowy cel, zakładający osiągnięcie zerowej emisji netto gazów cieplarnianych w obrębie swojej działalności operacyjnej i łańcucha dostaw (od dostawcy surowców do sprzedawcy detalicznego) do 2040 roku. Ponadto koncern, wskazuje cele pośrednie, których realizacja do 2030 roku, pozwoli mu na przyspieszenie działań na rzecz klimatu jeszcze w bieżącej dekadzie.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Największa fabryka Gillette na świecie obchodzi swoje 15-lecie

press

Największa fabryka Gillette na świecie obchodzi swoje 15-lecie

Procter & Gamble jest jedną z największych firm z branży FMCG oraz ważnym zagranicznym inwestorem w Polsce. Od 30 lat jest istotnym partnerem biznesowym i odgrywa znaczącą rolę dla globalnego funkcjonowania P&G, będąc 2 co do wielkości jednostką w Europe i jedną z 10 największych na świecie. W Polsce firma ulokowała 7 jednostek biznesowych, w tym trzy fabryki, wśród których znajduje się największa na świecie fabryka Gillette, obchodząca w tym roku swoje 15-lecie.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci w ramach akcji „Czyste pomaganie”

press

10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci w ramach akcji „Czyste pomaganie”

Akcja organizowana przez P&G, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce oraz sieć sklepów Kaufland odbyła się już po raz trzeci. W realizację dobroczynnego celu programu realizowanego przez partnerów, zaangażowali się także konsumenci, którzy kupując wybrany produkt P&G takich marek jak Ariel, Vizir czy Fairy w sieciach sklepów Kaufland, pomogli sfinansować posiłki dla podopiecznych Stowarzyszenia. W ramach dotychczasowej współpracy partnerów dostarczono już ponad 25 000 posiłków.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL