P&G
Informacje prasowe

Należy do kategorii:
press

Wspólnie na rzecz ochrony środowiska - marka Ariel rozpoczyna kampanię „Liczy się każdy stopień”

press

Wspólnie na rzecz ochrony środowiska - marka Ariel rozpoczyna kampanię „Liczy się każdy stopień”

Codzienne domowe obowiązki, takie jak pranie czy zmywanie naczyń mają wpływ na środowisko. Mając to na uwadze, P&G producent takich marek jak Ariel, Vizir czy Fairy, zachęca do wprowadzenia małych zmian, które mogą znacząco pomóc planecie. Wybieranie produktów, których opakowania pochodzą z recyklingu, korzystanie ze zmywarki do naczyń czy odpowiednia segregacja odpadów pozwolą zadbać o planetę, a także zaoszczędzić zasoby naturalne. W najnowszej kampanii marki Ariel „Liczy się każdy stopień”, producent zachęca do obniżenia temperatury prania i zwraca uwagę, że pranie w 30°C zmniejsza zużycie energii elektrycznej, a dzięki temu zmniejsza się też emisja gazów cieplarnianych wytworzonych w procesie prania, i to aż o 35%!

czytaj więcej

Procter & Gamble rozpoczyna wieloletnią współpracę z Fundacją Archewell

Procter & Gamble rozpoczyna wieloletnią współpracę z Fundacją Archewell

Procter & Gamble, lider branży FMCG, nawiązał wieloletnią międzynarodową współpracę z Fundacją Archewell, założoną przez księcia Harry’ego i księżną Meghan, organizacją non-profit powołaną w celu budowania wspólnoty w społeczeństwie.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT

press

Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT

P&G, lider branży FMCG, aktywnie wspiera kobiety w rozwoju kariery w sektorze technologicznym i IT. Jednym z działań koncernu jest inicjatywa Future Female Leader. Program, realizowany w Polsce w największej fabryce maszynek Gillette i drugim co do wielkości centrum IT, zapewnia studentkom kierunków technicznych nie tylko znaczącą dawkę wiedzy, ale pozwala także zebrać pierwsze doświadczenia przydatne w planowaniu kariery w tych obszarach, a wszystko to pod okiem najlepszych managerów i ekspertów firmy.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Z okazji Dnia Ziemi Procter & Gamble zwraca uwagę na znaczenie codziennych nawyków dla środowiska

press

Z okazji Dnia Ziemi Procter & Gamble zwraca uwagę na znaczenie codziennych nawyków dla środowiska

Przeciwdziałanie zmianom klimatu, walka z zanieczyszczeniem środowiska i konieczność ograniczenia nadmiernego zużycia różnych zasobów to jedne z największych współczesnych wyzwań. Problemy te wymagają działań o globalnej skali, ale w ich rozwiązywaniu jest też miejsce dla każdego mieszkańca ziemi, który może ograniczyć swój ślad środowiskowy. Z okazji Światowego Dnia Ziemi, Procter & Gamble producent takich marek jak Ariel, Always, Gillette, Head & Shoulders czy Pampers, podkreśla swoje zaangażowanie w działania, które umożliwiają pięciu milionom konsumentów dokonywanie zrównoważonych wyborów w życiu codziennym. Umożliwianie i inspirowanie do odpowiedzialnej konsumpcji to jedno z głównych zobowiązań firmy podjętych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju „Ambition 2030”.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

„Uczniowskie Ekonawyki”: termin składania zgłoszeń w konkursie przedłużony do 16 kwietnia

press

„Uczniowskie Ekonawyki”: termin składania zgłoszeń w konkursie przedłużony do 16 kwietnia

„Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodetektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych, przygotowane wspólnie przez Fundację Nasza Ziemia i firmę Procter & Gamble. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Procter & Gamble i jej wiodące marki, takie jak Pantene, Gillette, Ariel, Fairy i Oral B zmniejszają zużycie plastiku pierwotnego i zwiększają skalę obiegu zamkniętego

press

Procter & Gamble i jej wiodące marki, takie jak Pantene, Gillette, Ariel, Fairy i Oral B zmniejszają zużycie plastiku pierwotnego i zwiększają skalę obiegu zamkniętego

Koncern Procter & Gamble poinformował o postępach swoich działań w Europie na rzecz gospodarki o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „Ambition 2030” P&G zobowiązał się do zmniejszenia zużycia tworzyw pierwotnych o 50% i wprowadzenia opakowań w 100% nadających się do recyklingu lub do wielokrotnego użytku do 2030 roku.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL