P&G
Informacje prasowe

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego

„Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz z eksperckim zespołem metodycznym. Mają na celu zachęcić dzieci i młodzież do świadomego dbania o środowisko i podpowiedzieć, jak tego dokonać.  Wiedza teoretyczna na temat największych wyzwań ekologicznych współczesnego świata, takich jak nadmierna ilość odpadów, ograniczone zasoby wody czy emisja dwutlenku węgla związana z produkcją energii, wzbogacone są interaktywnymi ćwiczeniami dostosowanymi do wieku uczniów. Dodatkowo, młodych ekologów do działania na rzecz planety ma zachęcić specjalny konkurs grantowy, który potrwa do 31 marca br. Nauczyciele, rodzice i uczniowie mogą dowiedzieć się więcej o projektach i bezpłatnie pobrać materiały ze strony www.naszaziemia.pl/czystaziemia 

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

LifeLab: P&G zaprasza na wirtualną wizytę w Domu Przyszłości na targach CES 2021

press

LifeLab: P&G zaprasza na wirtualną wizytę w Domu Przyszłości na targach CES 2021

Wirtualna platforma P&G LifeLab Everyday oferuje interaktywną prezentację innowacji iw kategoriach produktów do domu, higieny i zdrowia, pielęgnacji i zrównoważonej konsumpcji Firma Procter & Gamble, podczas odbywających się w tym roku wirtualnie targach Consumer Electronic Show (CES), zaprezentowała swój nowy koncept P&G LifeLab Everyday. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Kampania P&G „Lead with Love”: na początek 2021 Dobrych Działań na 2021 rok

press

Kampania P&G „Lead with Love”: na początek 2021 Dobrych Działań na 2021 rok

W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki uruchamiają kolejną międzynarodową falę wsparcia, w ramach której przekażą środki czystości i ochrony osobistej oraz środki finansowe o łącznej wartości kilkudziesięciu milionów dolarów amerykańskich. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

P&G na Women in Tech Summit: innowacje w zakresie IT drogą do zrównoważonego świata

press

P&G na Women in Tech Summit: innowacje w zakresie IT drogą do zrównoważonego świata

Innowacyjność leży u podstaw filozofii biznesowej Procter & Gamble. Usprawnienia wprowadzane w produktach firmy trafiają do ponad 5 miliardów konsumentów na całym świecie podnosząc poziom ich życia. Koncern stale wprowadza ulepszenia w zakresie marketingu, logistyki czy stosowanych opakowań. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Wielki biznes łączy siły z młodymi firmami technologicznymi, by jeszcze lepiej służyć konsumentom

press

Wielki biznes łączy siły z młodymi firmami technologicznymi, by jeszcze lepiej służyć konsumentom

Finał tegorocznej edycji ABSL tech lab, przedsięwzięcia łączącego korporacje i młode firmy technologiczne, już za nami. Procter & Gamble, największa globalna firma FMCG, traktująca Polskę jako jedno ze swoich kluczowych źródeł innowacji, była partnerem głównym konferencji wieńczącej ten projekt - ABSL digital forum. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Innowacje w obszarze IT zaczynają się od konsumentów

press

Innowacje w obszarze IT zaczynają się od konsumentów

Innowacje w obszarze IT zaczynają się od konsumentów Innowacje to bez wątpienia ważny element strategii biznesowej. Procter & Gamble od lat w nie inwestuje, tworząc produkty, których zadaniem jest poprawa jakości życia konsumentów, usprawniając swoje procesy technologiczne, produkcyjne czy logistyczne. ...

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL