E.ON Polska
Informacje prasowe

innogy Polska wyróżniona certyfikatem OK SENIOR

  • Strefa Silver przygotowana przez innogy Polska została wyróżniona Znakiem Jakości OK SENIOR za obsługę dedykowaną seniorom zarówno w salonach, jak i na infolinii
  • Międzynarodowy certyfikat OK SENIOR przyznawany jest firmom, usługom czy też produktom, które są dostosowane do klientów 55+ i odpowiadają na ich potrzeby

 

innogy Polska jako pierwsza firma z branży energetycznej wprowadziła szereg rozwiązań obsługowych dla seniorów, pod wspólną nazwą Strefa Silver. Udogodnienia takie jak: dedykowana infolinia, nowe wyposażenie punktów obsługi, strefa komfortu oraz wsparcie specjalnie przeszkolonych pracowników zostały docenione i nagrodzone międzynarodowym certyfikatem OK SENIOR.

- W ostatnich latach wiele firm, w ramach radykalnej transformacji, prowadzi digitalizację i automatyzację, zapominając często o potrzebach seniorów. W innogy także doskonale rozumiemy nowe trendy technologiczne i jesteśmy liderem w ich wprowadzaniu na rynku energii. Jednak doskonałość w obsłudze klientów oznacza dla nas również uwzględnienie potrzeb seniorów. Wiemy, że zbudowanie z seniorami relacji opartej na zaufaniu, wymaga spojrzenia na naszą obsługę oczami osób starszych. Dlatego wyposażyliśmy nasze salony w rozwiązania ułatwiające im poruszanie się po nich. Przygotowaliśmy również dedykowane materiały informacyjne. Zawierają one m.in. większą czcionkę, co poprawia ich czytelność dla seniorów – powiedział Sebastian Janda, dyrektor pionu klientów indywidualnych i MSP w innogy Polska.

Nowa odsłona materiałów informacyjnych zawiera także bardziej wyraźnie podkreślone dane kontaktowe, w tym numer telefonu na dedykowaną infolinię. Wszystko po to, aby klienci ze Strefy Silver czuli się jeszcze bardziej komfortowo i bezpiecznie podczas korzystania z usług firmy. 

Salony innogy Polska dostosowane do potrzeb seniorów

 Zmianie uległy salony innogy Polska, które zostały wyposażone w rozwiązania ułatwiające poruszanie się po nich osobom starszym. Także z myślą o nich zostały umieszczone dokładniejsze informacje o lokalizacji salonów innogy na rewersie faktur, stronie www i ulotkach produktowych. Bardzo dokładne instrukcje można też uzyskać na infolinii.

- Seniorzy stanowią istotną grupę odbiorców naszych usług. Bardzo cieszy nas wyróżnienie certyfikatem OK SENIOR naszego zespołu obsługi klienta i wprowadzonych udogodnień. Strefa Silver to dla innogy Polska cały szereg działań, począwszy od specjalnego przeszkolenia pracowników  po dedykowane rozwiązania informatyczne. Nasi pracownicy zostali przygotowani, żeby prowadzić rozmowy z seniorami w przystępny dla nich sposób. Nasze placówki wyposażyliśmy z kolei w nowoczesne rozwiązania głosowego wywoływania numerków wraz z ich wizualizacją przy stanowiskach obsługowych mówi Ewa Midak, szefowa obsługi klienta w B2C innogy Polska.

Do każdego salonu innogy Polska zatrudniła osoby, które od początku wizyty pomagają seniorom. Mogą dla nich pobrać numerek, informują o czasie oczekiwania na załatwienie danej sprawy, czy też wyjaśniają pierwsze wątpliwości. Każdy pracownik salonu otrzymał również przejrzyście przygotowany identyfikator. Przed zakończeniem wizyty, klient zawsze otrzymuje imienną wizytówkę konsultanta. Dzięki temu, w razie potrzeby, łatwo może skontaktować się z osobą, która zna jego sprawę.

innogy Polska i społeczna odpowiedzialność biznesu

Certyfikat OK SENIOR przyznany innogy Polska to również gwarancja spełnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa. Firma już od 6 lat jest partnerem Towarzystwa Obrotu Energii, w ramach którego tworzy wspólne akcje ostrzegawcze skierowane do osób starszych. W obecnie trwającej kampanii przestrzega przed nieuczciwą konkurencją. Nieuczciwe praktyki na rynku sprzedaży energii są tematem problematycznym i szczególnie dotykają osób starszych. innogy Polska współpracuje w tym wymiarze z firmą Availlo świadczącą usługi prawne, która pomaga klientom innogy i udziela bezpłatnych porad. Dodatkowo, innogy stworzyła specjalne materiały edukacyjne informujące o tym, jak ustrzec się przed nieuczciwymi sprzedawcami energii.

 

***

Załączniki

docx

20191202_iPL_innogy Polska z certyfikatem OK Senior.docx

docx 44,7 kB
pobierz
innogy_OK Senior.jpg

innogy_OK Senior.jpg

jpg 268,2 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Aleksandra Smolarska Flis

Zespół komunikacji Grupy innogy w Polsce

Zespół komunikacji Grupy innogy w Polsce


Grupa innogy jest jednym z wiodących europejskich koncernów energetycznych. Grupa działa w obszarach energii odnawialnej, elektroenergetycznej i gazowej infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży, skupiając się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z różnych form energii i podnosić jakość swojego życia. Kluczowymi rynkami działalności Grupy innogy są Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry.

Największymi firmami należącymi do Grupy innogy w Polsce są innogy Polska S.A. - odpowiedzialna za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię do około miliona klientów oraz spółka innogy Stoen Operator Sp. z o.o., zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Dodatkowo w Polsce działa spółka innogy Business Services Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za procesy obsługi wewnętrznej koncernu innogy w zakresie rachunkowości, finansów i innych procesów biznesowych, a także obszaru IT oraz spółka innogy Renewables Polska, która odpowiada m.in. za rozwój projektów, budowę i eksploatację farm wiatrowych .Do Grupy innogy w Polsce należą również farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 220 megawatów.