innogy z Gwiazdą Jakości Obsługi 2020
- innogy Polska została wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi 2020 w kategorii „Dostawca energii”
- Wyróżnienie przyznano w XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi
To już kolejny raz, kiedy konsumenci docenili innogy Polska. W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, innogy otrzymała prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2020 w kategorii „Dostawca energii”. Tym samym, znalazła się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta.
- Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2020 jest dla nas szczególnie ważny, bo o jego przyznaniu decydują nasi klienci. Fakt, że to prestiżowe wyróżnienie otrzymujemy po raz kolejny to dowód na to, że utrzymujemy cały czas jakość obsługi na wysokim poziomie, a klienci to widzą i doceniają. Stale pracujemy nad polepszaniem jakości obsługi klienta. Nieustannie staramy się rozwijać kompetencje naszych doradców, a także wdrażamy nowe rozwiązania digitalowe dla naszych klientów, jak na przykład portal umożliwiający zdalne zawarcie kompleksowej umowy sprzedaży energii, bez wychodzenia z domu. Przyznane wyróżnienie oraz wyniki badania przeprowadzonego przez Polski Program Jakości Obsługi to powód do dumy, ogromna motywacja i jednocześnie zobowiązanie do pracy nad utrzymaniem najwyższej satysfakcji klientów z oferowanych przez nas usług - mówi Ewa Midak, manager Obsługi Klientów Masowych i Marketingu w innogy Polska.
Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Polski Program Jakości Obsługi, klienci innogy Polska najbardziej doceniają zachowanie i wygląd personelu. Obszar ten osiągnął niemal 90% pozytywnych ocen. Bardzo wysoko, bo na poziomie 85,7%, oceniono również wiedzę, fachowość i kompetencje doradców innogy. Salony firmowe – wygląd i wyposażenie miejsc obsługi, zdobyły uznanie 86% konsumentów, zaś oferta i usługi innogy – 82,6%. Organizację obsługi klienta ankietowani ocenili na poziomie 78%.
Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawany jest na podstawie badania satysfakcji klientów przeprowadzonego za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl. Przez cały rok, konsumenci oceniają przeszło 46 000 firm z 200 branż. Wyróżnienie otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazały najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz, na podstawie badania CAWI, wyróżniają się na tle innych firm w swojej branży.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Paweł Blados
Zespół komunikacji Grupy innogy w Polsce
Zespół komunikacji Grupy innogy w Polsce
Grupa innogy jest jednym z wiodących europejskich koncernów energetycznych. Grupa działa w obszarach energii odnawialnej, elektroenergetycznej i gazowej infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży, skupiając się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzięki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z różnych form energii i podnosić jakość swojego życia. Kluczowymi rynkami działalności Grupy innogy są Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry.
Największymi firmami należącymi do Grupy innogy w Polsce są innogy Polska S.A. - odpowiedzialna za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię do około miliona klientów oraz spółka innogy Stoen Operator Sp. z o.o., zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Dodatkowo w Polsce działa spółka innogy Business Services Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za procesy obsługi wewnętrznej koncernu innogy w zakresie rachunkowości, finansów i innych procesów biznesowych, a także obszaru IT oraz spółka innogy Renewables Polska, która odpowiada m.in. za rozwój projektów, budowę i eksploatację farm wiatrowych .Do Grupy innogy w Polsce należą również farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 220 megawatów.