Jesteśmy dla Ciebie – kampania E.ON Polska
Wystartowała kampania E.ON, która opowiada o wysokim poziomie jakości obsługi klienta w branży energetycznej. Materiał uświadamia z jakich narzędzi mogą skorzystać klienci, by kontrolować zużycie energii elektrycznej.
Kampania E.ON ma niestandardową formę, ponieważ odbiorcy mogą w komunikatach odczytać intrygujące hasła i dane liczbowe, które nawiązują do ważnych rozwiązań obsługowych. Przekazy zwracają uwagę na wysokie standardy przyjęte przez E.ON. Autorzy projektu zrezygnowali z wykorzystania zdjęć, by podkreślić jej przekaz.
W E.ON klienci są dla nas najważniejsi. Nasza obsługa jest na najwyższym poziomie, szybka i kompetentna. Znamy naszych klientów, wiemy, że tego od nas oczekują. Dzięki takiemu podejściu i naszym rozwiązaniom online mogą szybko i bezproblemowo załatwić swoje sprawy. Regularnie badamy ich satysfakcję i cieszymy, że wyniki to potwierdzają – podkreśla Piotr Bonecki, menedżer marketingu w E.ON Polska. – Realizujemy ankiety, do których zapraszamy losowo wybranych klientów. Widzimy w nich, że zauważają i doceniają rozwiązania, które oferujemy. Podkreślają też wysoką jakość komunikacji z naszymi doradcami.
Ludzie chcą załatwiać swoje sprawy szybko i wygodnie. Dlatego w kampanii skupiliśmy się na wysokiej jakości obsługi, ułatwieniach dla klientów, praktycznej edukacji i wsparciu. Intrygującą formę komunikacji popieramy danymi, które pokazują, że E.ON wie, jak dbać o potrzeby swoich klientów – mówi Agnieszka Gozdek, strategy director & partner 180heartbeats + JUNG v . MATT.
Druga część kampanii przedstawia narzędzia, które E.ON Polska oddaje w ręce klientów, by mogli oni w prosty sposób kontrolować wydatki na energię. Rozwiązania takie, jak e-odczyty, czy wykresy zużycia energii pozwalają klientom w prosty i wygodny sposób kontrolować swoje zużycie energii elektrycznej i monitorować jego zmiany. Wszystkie rozwiązania digitalowe E.ON mają pomóc klientom zoptymalizować wykorzystanie energii i wydatki na nią.
Kampania będzie trwała przez cały wrzesień i zobaczymy ją na nośnikach OOH. Przekazy pojawią się też w radiu, w kanałach online, a także w mediach społecznościowych.
Odsłonę marketingową kampanii opracowała i realizuje agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT, , która w wyniku wygranego przetargu z sukcesem przeprowadziła rebranding innogy w E.ON. Od strony public relations firmę wspiera agencja MSL.
O E.ON
Grupa E.ON działa na 15 europejskich rynkach. Obsługuje ponad 50 mln klientów i zatrudnia ponad 78 tysięcy osób – w tym 3500 w Polsce. Wdraża najnowocześniejsze rozwiązania i patenty technologiczne w celu maksymalizacji wydajności sieci energetycznych, zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa dostaw energii. E.ON Polska dostarcza energię elektryczną do ponad miliona odbiorców na terenie Warszawy i okolic.