innogy Stoen Operator z bardzo dobrym wynikiem w badaniu satysfakcji klientów
- W 2019 roku na zlecenie innogy Stoen Operator dwukrotnie przeprowadzono badanie satysfakcji klientów
- Zgodnie z badaniem, innogy Stoen Operator otrzymało najwyższą z możliwych ocenę klientów
- Ocena dotyczy zarówno satysfakcji z jakości dostaw energii, jak i satysfakcji globalnej klientów
Na zlecenie warszawskiego operatora sieci dystrybucyjnej w 2019 dwukrotnie przeprowadzono badanie satysfakcji klientów. W jego wyniku, zarówno w obszarze jakości dostaw energii elektrycznej, jak i satysfakcji globalnej, firma otrzymała 88 punktów w 100-punktowej skali. Wyniki powyżej 80 pkt. oznaczają najwyższą z możliwych do uzyskania ocen w badaniu.
Według ankietowanych, największym atutem innogy Stoen Operator jest bezawaryjność, czyli brak przerw w dostawie energii. Wskazało na nią aż 46 proc. klientów. Dla 30 proc. ankietowanych ważny jest fakt, że wszystko działa tak, jak powinno. Doceniają oni, że nie ma również problemów z korzystaniem z podłączonych do sieci urządzeń. Klienci pozytywnie wypowiadają się o innogy Stoen Operator również w kontekście szybkiego usuwania ewentualnych awarii, a także za sprawną i kompetentną obsługę.
- Opinia naszych Klientów jest dla nas bardzo ważna. To właśnie ich potrzeby wyznaczają cele, które chcemy osiągnąć w codziennej pracy. Najwyższa ocena naszych Klientów, jaką otrzymaliśmy w przeprowadzonym badaniu, to dla nas prawdziwy powód do dumy. Jednocześnie to również dowód na to, że Klienci doceniają naszą pracę. Dotyczy to zarówno obszaru jakości dostaw energii, jak i profesjonalnej obsługi klienta, czy też sprawnego i szybkiego usuwania ewentualnych awarii.
Badanie przeprowadzone przez firmę 4P research mix na zlecenie innogy Stoen Operator zostało przeprowadzone w dwóch falach: wiosną i jesienią 2019 roku. Wśród respondentów znaleźli się klienci innogy, a dokładniej gospodarstwa domowe (próba losowa, wywiady osobiste realizowane metodą Random Route CAPI) oraz firmy z Warszawy (próba adresowa, wywiady osobiste CAPI).
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Paweł Blados
Zespół komunikacji grupy innogy w Polsce
innogy Stoen Operator
Spółka innogy Stoen Operator Sp. z o.o. zarządza siecią elektroenergetyczną stolicy. Realizuje zadania Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Firma rozpoczęła działalność 1 lipca 2007 roku, w wyniku obowiązkowego rozdzielenia sprzedaży i dystrybucji energii, kontynuując realizowane wcześniej inwestycje w stołeczną sieć elektroenergetyczną.
Obecnie firma dostarcza energię do ponad miliona Klientów w Warszawie i okolicach. Dzięki wysokiej klasy specjalistom, znacznym nakładom inwestycyjnym, jak również nowoczesnym, przyjaznym dla środowiska technologiom, innogy Stoen Operator utrzymuje najwyższe standardy pracy sieci.
Spółka nieustannie dba o to, by zapewnić mieszkańcom Warszawy energię. Służby techniczne stale monitorują stan sieci elektroenergetycznej, wykonują niezbędne prace eksploatacyjne oraz czuwają całodobowo nad bezpieczeństwem energetycznym miasta.