Informacje przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czy masz ukończone 18 lat?
Stoen Operator stawia na zarządzanie relacjami z klientami. Firma podpisała umowę z PwC na wdrożenie systemu klasy CRM.
Stoen Operator rozstrzygnął przetarg na wdrożenie nowego systemu klasy CRM. Za realizację umowy odpowiedzialna jest firma doradcza PwC Polska. Pomoże ona wdrożyć Salesforce Customer 360, który zastąpi systemy istniejące już w zasobach warszawskiego OSD. Nowy system będzie kompatybilny z wymogami związanymi z cyfryzacją sektora energetycznego i usprawni, m.in., obsługę procesową klienta w ramach Centralnego Systemu Informacji Rynku Energii (CSIRE).
Stoen Operator konsekwentnie inwestuje w rozwój sieci elektroenergetycznej
Stoen Operator dostarcza energię elektryczną do prawie dwóch milionów mieszkańców na terenie Warszawy. Firma metodycznie realizuje założenia strategii rozwoju oraz podnoszenia bezpieczeństwa sieci elektroenergetycznej. ...