Nowy portal dla klientów innogy Stoen Operator

innogy Stoen Operator digitalizuje obsługę klientów i uruchamia nowy portal przyłączeniowy. Portal umożliwi klientom operatora m.in. składanie wniosków z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami, śledzenie statusu zgłoszonych spraw oraz komunikację z innogy Stoen Operator.   innogy Stoen Operator digitalizuje procesy biznesowe związane z obsługą klientów i uruchamia...

Zobacz więcej

innogy Stoen Operator z bardzo dobrym wynikiem w badaniu satysfakcji klientów

  W 2019 roku na zlecenie innogy Stoen Operator dwukrotnie przeprowadzono badanie satysfakcji klientów Zgodnie z badaniem, innogy Stoen Operator otrzymało najwyższą z możliwych ocenę klientów Ocena dotyczy zarówno satysfakcji z jakości dostaw energii, jak i satysfakcji globalnej klientów   Na zlecenie warszawskiego operatora sieci dystrybucyjnej w 2019 dwukrotnie przeprowadzono...

Zobacz więcej

informacje