Stoen Operator
Informacje prasowe

Nowy portal dla klientów innogy Stoen Operator

  • innogy Stoen Operator digitalizuje obsługę klientów i uruchamia nowy portal przyłączeniowy.
  • Portal umożliwi klientom operatora m.in. składanie wniosków z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami, śledzenie statusu zgłoszonych spraw oraz komunikację z innogy Stoen Operator.

 

innogy Stoen Operator digitalizuje procesy biznesowe związane z obsługą klientów i uruchamia nowy portal przyłączeniowy. Rozwiązanie jest odpowiedzią na postępującą cyfryzację i co za tym idzie, dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Nowy portal umożliwia składanie wniosków z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami. Dodatkowo, każdy klient po założeniu swego konta, może śledzić status zgłoszonych spraw, dodawać kolejne pisma do sprawy oraz komunikować się z innogy Stoen Operator (iSO).

W dobie postępującej digitalizacji, dla większości klientów, wyróżnikami wysokiej jakości obsługi są szybkość rozwiązania problemu i wygoda. Nowy portal przyłączeniowy innogy Stoen Operator jest odpowiedzią na te potrzeby. Takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić naszym klientom czas, a jednocześnie ułatwi załatwianie spraw z domu co w dobie pandemii zwiększa bezpieczeństwo – mówi Robert Stelmaszczyk, Prezes Zarządu innogy Stoen Operator.

Nowy portal przyłączeniowy innogy Stoen Operator zbudowany jest w technologii RWD (samoczynnego dostosowywania się do wielkości ekranu), co umożliwia wygodniejsze korzystanie na różnych urządzeniach np. desktopie, telefonie i  tablecie.

Więcej informacji o możliwościach portalu znajduje się w specjalnym materiale wideo. Portal dostępny jest pod adresem https://przylacza.innogystoenoperator.pl/.

Załączniki

docx

20200403_iSO_innogy Stoen Operator uruchamia nowy portal dla klientow.docx

docx 50,0 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Paweł Blados

Zespół komunikacji grupy innogy w Polsce

innogy Stoen Operator


Spółka innogy Stoen Operator Sp. z o.o. zarządza siecią elektroenergetyczną stolicy. Realizuje zadania Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Firma rozpoczęła działalność 1 lipca 2007 roku, w wyniku obowiązkowego rozdzielenia sprzedaży i dystrybucji energii, kontynuując realizowane wcześniej inwestycje w stołeczną sieć elektroenergetyczną. 

Obecnie firma dostarcza energię do ponad miliona Klientów w Warszawie i okolicach. Dzięki wysokiej klasy specjalistom, znacznym nakładom inwestycyjnym, jak również nowoczesnym, przyjaznym dla środowiska technologiom, innogy Stoen Operator utrzymuje najwyższe standardy pracy sieci. 

Spółka nieustannie dba o to, by zapewnić mieszkańcom Warszawy energię. Służby techniczne stale monitorują stan sieci elektroenergetycznej, wykonują niezbędne prace eksploatacyjne oraz czuwają całodobowo nad bezpieczeństwem energetycznym miasta.