Warszawski operator sieci dystrybucyjnej oficjalnie zmienił nazwę z innogy Stoen Operator na Stoen Operator. W nazwie firmy zachowano historyczny człon Stoen. Zmiany nie wpływają na dotychczasowe umowy z klientami oraz nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi formalnościami z ich strony. Proces rebrandingu obejmuje nową identyfikację wizualną spółki, w tym nowy logotyp z dopiskiem „powered by E.ON”.
Od 10 grudnia warszawski operator sieci dystrybucyjnej (OSD) funkcjonuje jako Stoen Operator sp. z o.o. Zmiana nazwy jest wynikiem dwuletniego procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 roku, w efekcie którego innogy przekształciło się w E.ON. W Polsce rebranding objął całą grupę i należące do niej spółki. Operator zdecydował się na nową identyfikację wizualną marki, w tym nowy szyld: czerwony logotyp Stoen Operator powered by E.ON.
Umowy z klientami bez zmian
Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej nie wymaga od klientów podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań. Wszystkie umowy pozostają w mocy, bez konieczności podpisywania aneksów. Obowiązują dotychczasowe numery kont i dane rozliczeniowe. Nie zmieniają się wybrane wcześniej sposoby rozliczenia. Wszelkie formalności związane z procesem rebrandingu są realizowane przez Stoen Operator.
W poniedziałek, 13 grudnia, uruchomiona została strona internetowa www.stoen.pl, na której klienci mogą znaleźć nowe adresy e-mail operatora. Poprzednia strona innogystoenoperator.pl przekierowuje na nową witrynę, a wiadomości wysłane na poprzedni adres mailowy są automatycznie przekazywane na nowy adres, co gwarantuje bezproblemową komunikację z klientami.
Lokalizacja biura obsługi klienta i kontakty telefoniczne pozostały bez zmian. Konsultanci infolinii udzielą wszelkich niezbędnych informacji nt. rebrandingu oraz aktualnej sytuacji klienta.
Plany Stoen Operator na 2022 rok
Stoen Operator będzie kontynuował inwestycje sieciowe na terenie stolicy oraz ścisłą współpracę z przedstawicielami stołecznych instytucji publicznych, aby zapewnić mieszkańcom bezpieczeństwo energetyczne. Planowane na 2022 rok inwestycje osiągną około 300 milionów złotych. Ważnymi obszarami rozwoju pozostaną inteligentne sieci i digitalizacja procesów, w tym związanych z centralnym systemem informacji rynku energii (CSIRE). Operator dąży też do skrócenia czasu realizacji przyłączania do sieci oraz wprowadzenia usprawnień w zakresie obsługi klienta na podstawie wskaźnika NPS, który bada ich zadowolenie i lojalność.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Spółka innogy Stoen Operator Sp. z o.o. zarządza siecią elektroenergetyczną stolicy. Realizuje zadania Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Firma rozpoczęła działalność 1 lipca 2007 roku, w wyniku obowiązkowego rozdzielenia sprzedaży i dystrybucji energii, kontynuując realizowane wcześniej inwestycje w stołeczną sieć elektroenergetyczną.
Obecnie firma dostarcza energię do ponad miliona Klientów w Warszawie i okolicach. Dzięki wysokiej klasy specjalistom, znacznym nakładom inwestycyjnym, jak również nowoczesnym, przyjaznym dla środowiska technologiom, innogy Stoen Operator utrzymuje najwyższe standardy pracy sieci.
Spółka nieustannie dba o to, by zapewnić mieszkańcom Warszawy energię. Służby techniczne stale monitorują stan sieci elektroenergetycznej, wykonują niezbędne prace eksploatacyjne oraz czuwają całodobowo nad bezpieczeństwem energetycznym miasta.