Stoen Operator
Informacje prasowe

Prosta strategia w relacjach z klientem

Gdy wokół krąży mnóstwo niejasnych komunikatów, a klienci oczekują więcej niż kiedykolwiek, firmy starają się znaleźć sposób, by nawiązać z nimi długotrwałe relacje. Jednym z tych, które stają się coraz ważniejsze, jest stosowanie prostego języka. Stoen Operator dzieli się swoimi doświadczeniami i planami na przyszłość w tym zakresie. Spółka podkreśla, że prosty język stał się strategicznym elementem ich obsługi klienta.

Stoen Operator w odpowiedzi na potrzeby klientów podejmuje świadome kroki, by upraszczać język używany w kontaktach z nimi. Zmienia także sposób przekazywania treści w różnych dokumentach i materiałach, w tym we wnioskach i w formularzach. Takie działania mają na celu nie tylko zwiększenie zrozumienia procesów, ale także poprawę ogólnego doświadczenia z marką.

Nasze badania satysfakcji klientów dobitnie pokazują, że dzięki jasnej i zrozumiałej komunikacji budujemy zaufanie i lojalność odbiorców. To dla nas bezcenne. Jeśli w zrozumiały sposób przedstawiamy trudne zagadnienia, to nasi klienci czują się otoczeni opieką i są zadowoleni z jakości obsługi, jaką dostarczamy. I choć może to zaskakiwać, prosty język jest bezpośrednio związany z naszą strategią poprawy doświadczeń klienta i ma pozytywny wpływ na wyniki NPS – mówi Piotr Stasiński, menedżer odpowiedzialny za zarządzanie doświadczeniem klienta w Stoen Operator.

Stołeczny operator szczególną uwagę poświęca obszarowi nowych przyłączeń i procesowi rozpatrywania reklamacji. Analiza opinii klientów dotyczących tych dwóch zakresów wskazuje, że wnioski, formularze i pisma bywają trudne do zrozumienia. A to wpływa na ostateczną ocenę współpracy i poziom satysfakcji.

Firma zamierza skupić się też na promocji zasad prostego języka wśród pracowników oraz dostosować dodatkowe materiały i procedury.

Chcemy sprawić, żeby każdy kontakt z naszą firmą był możliwie najprostszy, a przekaz – najbardziej zrozumiały dla klienta. To klucz do budowania pozytywnych doświadczeń i wzmacniania naszej pozycji na rynku – dodaje przedstawiciel spółki energetycznej.

Stoen Operator realizuje swoją misję doskonalenia obsługi klienta, a do tego stosuje prosty język jako narzędzie do tworzenia bardziej przejrzystej i satysfakcjonującej obie strony komunikacji. Firma od pewnego czasu prowadzi także kampanie edukacyjne poświęcone głównym obszarom swojej działalności. W materiałach przedstawia ważne dla całego sektora procesy w sposób zrozumiały dla szerokiego grona odbiorców. Jasno dowodzi to, że w świecie pełnym skomplikowanego języka prostota może być największym atutem.

Załączniki

docx

2025 10 15 SO Prosta strategia w relacjach z klientem

docx 39,8 kB
Pobierz plik
grafika z plakatu-2.jpg

grafika z plakatu-2

jpg 2,6 MB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Aleksandra Smolarska-Flis

Zespół komunikacji Grupy E.ON w Polsce

Stoen Operator

Zespół komunikacji Grupy E.ON w Polsce


Spółka Stoen Operator Sp. z o.o. zarządza siecią elektroenergetyczną stolicy. Realizuje zadania Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Firma rozpoczęła działalność 1 lipca 2007 roku, w wyniku obowiązkowego rozdzielenia sprzedaży i dystrybucji energii, kontynuując realizowane wcześniej inwestycje w stołeczną sieć elektroenergetyczną. 

Obecnie firma dostarcza energię do ponad miliona Klientów w Warszawie i okolicach. Dzięki wysokiej klasy specjalistom, znacznym nakładom inwestycyjnym, jak również nowoczesnym, przyjaznym dla środowiska technologiom, Stoen Operator utrzymuje najwyższe standardy pracy sieci. 

Spółka nieustannie dba o to, by zapewnić mieszkańcom Warszawy energię. Służby techniczne stale monitorują stan sieci elektroenergetycznej, wykonują niezbędne prace eksploatacyjne oraz czuwają całodobowo nad bezpieczeństwem energetycznym miasta.