W.KRUK
Informacje prasowe

W 180-tą rocznicę istnienia W.KRUK startuje z wyjątkową kampanią

W 180-tą rocznicę istnienia W.KRUK startuje z wyjątkową kampanią

Najstarsza marka jubilerska w Polsce ma już 180 lat. Z tej okazji postanowiła oddać hołd różnym obliczom kobiecości. W najnowszej jubileuszowej kampanii marka, podkreśla, że każda kobieta ma swój naturalny blask, a biżuteria W.KRUK pomaga go wydobyć. ...

czytaj więcej

Rolex, Cartier i Chopard w W.KRUK. Najstarsza marka jubilerska w Polsce otwiera nowy flagowy salon i rozbudowuje portfolio marek luksusowych

Rolex, Cartier i Chopard w W.KRUK. Najstarsza marka jubilerska w Polsce otwiera nowy flagowy salon i rozbudowuje portfolio marek luksusowych

Zegarki są jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku dóbr luksusowych. Trend ten wyraźnie widać nie tylko na światowym, ale również na polskim rynku. O coraz bardziej świadomym podejściu do dóbr luksusowych, w tym rosnącym zamiłowaniu Polaków do ekskluzywnych czasomierzy, przekonana jest najstarsza marka jubilerska w Polsce. ...

czytaj więcej

W.KRUK wprowadza na polski rynek diamenty stworzone przez człowieka i inspirowaną kolorowymi brylantami linię zapachów

W.KRUK wprowadza na polski rynek diamenty stworzone przez człowieka i inspirowaną kolorowymi brylantami linię zapachów

Wartość światowego sektora biżuterii z diamentami tworzonymi w laboratoriach wynosi obecnie 2 miliardy dolarów[1] i według ekspertów ma przed sobą perspektywy dynamicznego rozwoju. Nowy rodzaj kamienia jubilerskiego właśnie debiutuje w Polsce. ...

czytaj więcej

„Tak pachnie blask" W.KRUK rozpoczyna kampanię zapachów inspirowanych diamentami

„Tak pachnie blask" W.KRUK rozpoczyna kampanię zapachów inspirowanych diamentami

W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją luksusowych zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br. W.KRUK. ...

czytaj więcej