SHEIN świętuje 2. rocznicę powstania flagowego programu SHEIN X
SHEIN, internetowy sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych i lifestylowych, kontynuuje współpracę z artystami z całego świata w ramach autorskiego inkubatora mody SHEIN X. Marka zainwestowała do tej pory 55 mln USD, aby umożliwić prawie 3 000 aspirującym projektantom i artystom z ponad 20 krajów zaprezentowanie własnych kolekcji globalnej publiczności. ...
czytaj więcejSHEIN stawia na cyfrowy druk termotransferowy. To krok w stronę zrównoważonej produkcji
SHEIN stawia na cyfrowy druk termotransferowy. To krok w stronę zrównoważonej produkcji
SHEIN, internetowy sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych i lifestylowych, wdraża do swojej produkcji metodę cyfrowego druku termotransferowego. Celem tego działania jest przyspieszenie wydajności drukowania i zmniejszenie negatywnego wpływu produkcji tekstyliów na środowisko. ...
czytaj więcejSHEIN wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi w ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare
SHEIN wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi w ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare
...
czytaj więcejSHEIN kontynuuje ciałopozytywną kampanię #SHEINBodyPositive
SHEIN kontynuuje ciałopozytywną kampanię #SHEINBodyPositive
SHEIN po raz kolejny zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka nieustannie dąży do tego, aby najgorętsze trendy były dostępne dla wszystkich kobiet oraz porusza temat, który dla niektórych osób wciąż stanowi tabu. ...
czytaj więcejSHEIN publikuje wykaz emisji gazów cieplarnianych za 2021 r. i ogłasza plany ich redukcji
...
czytaj więcej