SHEIN nabywa markę Missguided
Dzień dobry, Zachęcam do zapoznania się z treścią komunikatu prasowego, dotyczącego przejęcia przez SHEIN marki Missguided, odważnej i przyszłościowej marki odzieżowej, dotychczas należącej do Frasers Group. Firma zawarła spółkę joint venture z założycielem Missguided, aby zarządzać i obsługiwać markę. W razie pytań, proszę o kontakt. Pozdrawiam
czytaj więcejStrategiczne porozumienie Authentic i SHEIN w sprawie marki Forever 21
Dzień dobry, zachęcam do zapoznania się z poniższą informacją. Authentic Brands Group (Authentic), międzynarodowa firma specjalizująca się w rozwoju marki, marketingu i rozrywce, oraz międzynarodowy internetowy sklep odzieżowy SHEIN poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy, w ramach której najważniejsze kategorie artykułów modowych i lifestylowych dla kobiet i mężczyzn czołowej marki Forever 21 pojawią się w SHEIN. Z przyjemnością odpowiem na dodatkowe pytania. Pozdrawiam
czytaj więcejSHEIN inauguruje nową jesienną kolekcję wirtualnym pokazem mody SHEIN Live: Front Row
SHEIN inauguruje nową jesienną kolekcję wirtualnym pokazem mody SHEIN Live: Front Row
...
czytaj więcejSHEIN przeznacza dodatkowe 85 mln dolarów na wsparcie społeczności
SHEIN, globalny, zintegrowany sklep internetowy działający w branży mody i lifestyle ogłosił, że przeznaczy w ciągu pięciu lat dodatkowe 85 mln dolarów na inicjatywy wspierające filar „Sprawiedliwe wzmacnianie” planu evoluSHEIN. W kwietniu 2023 roku firma przeznaczyła już na ten cel 70 mln dolarów.
czytaj więcejSHEIN i SPARC Group nawiązują strategiczną współpracę
Spółka SPARC Group Holding II LLC („SPARC Group”) poinformowała o nawiązaniu strategicznej współpracy z SHEIN – międzynarodową internetową platformą handlową oferującą produkty w kategoriach moda, uroda i lifestyle. Partnerzy skupią się na potrzebach klientów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, którzy cenią wysokiej jakości odzież w przystępnej cenie.
czytaj więcej