SHEIN uruchamia "QuickShip" w celu szybszej dostawy do Polski
SHEIN świętuje 2. rocznicę powstania flagowego programu SHEIN X
SHEIN, internetowy sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych i lifestylowych, kontynuuje współpracę z artystami z całego świata w ramach autorskiego inkubatora mody SHEIN X. Marka zainwestowała do tej pory 55 mln USD, aby umożliwić prawie 3 000 aspirującym projektantom i artystom z ponad 20 krajów zaprezentowanie własnych kolekcji globalnej publiczności. ...
czytaj więcejSHEIN stawia na cyfrowy druk termotransferowy. To krok w stronę zrównoważonej produkcji
SHEIN stawia na cyfrowy druk termotransferowy. To krok w stronę zrównoważonej produkcji
SHEIN, internetowy sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych i lifestylowych, wdraża do swojej produkcji metodę cyfrowego druku termotransferowego. Celem tego działania jest przyspieszenie wydajności drukowania i zmniejszenie negatywnego wpływu produkcji tekstyliów na środowisko. ...
czytaj więcejSHEIN wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi w ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare
SHEIN wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi w ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare
...
czytaj więcejSHEIN kontynuuje ciałopozytywną kampanię #SHEINBodyPositive
SHEIN kontynuuje ciałopozytywną kampanię #SHEINBodyPositive
SHEIN po raz kolejny zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka nieustannie dąży do tego, aby najgorętsze trendy były dostępne dla wszystkich kobiet oraz porusza temat, który dla niektórych osób wciąż stanowi tabu. ...
czytaj więcej