RTB House
Informacje prasowe

Grupa RTB House powiększa się - WhitePress® i Senuto łączą siły.

Lista przynależnych kategorii publikacji

Spółka WhitePress®, należąca do RTB House, łączy się z Senuto, specjalizującą się w SEO, monitoringu Google oraz analityce i marketingu. Tym samym grupa RTB House umacnia swoją ekspertyzę na rynku usług digitalowych. 

Liderzy polskiego MarTechu

Założona prawie dekadę temu agencja WhitePress®, jest wiodącą platformą content marketingową zarówno w Polsce jak i w Europie. W ostatnim czasie, spółka rozszerzyła zakres swojej działalności i rozpoczęła pracę na jednym z największych globalnych rynków w Ameryce Południowej, a dokładnie w Brazylii. Teraz ogłasza przejęcie spółki Senuto, technologicznego lidera wśród platform SEO, dzięki czemu wzmocni swoją międzynarodową pozycję. Dla Senuto będzie to szansa na jeszcze większą ekspansję oraz rozwój na nowych rynkach. Po transakcji Senuto zachowuje pełną niezależność i samodzielność marki oraz zespołu. W strukturze Zarządu Senuto pozostanie CEO Damian Sałkowski, który będzie również wspierał rozwój platformy WhitePress®, natomiast założyciel WhitePress®, Paweł Strykowski, będzie zaangażowany w rozwój Senuto.

"Ta decyzja, to dla nas nie tylko ważny ruch biznesowy, ale przede wszystkim wielka szansa na to, by WhitePress® dzięki odpowiedniej technologii, AI, znajomości branży SEO oraz wiedzy specjalistów Senuto stał się czymś więcej niż tylko marketplace’em. Wraz z podpisaniem umowy, będziemy mieć możliwość korzystania ze wszystkich narzędzi, które dobrze się uzupełniają, gdyż dotyczą tego samego rynku, grupy docelowej i usług. Ta synergia i możliwość cross-sellingu znacznie zwiększy wartość obu marek. Szacujemy, że spółka zyska na tej transakcji 10% na przychodach i aż 80% na klientach. Połączenie sił z Senuto pozwoli nam nie tylko umocnić pozycję lidera w obszarze automatyzacji content marketing i działań SEO w Polsce, ale także za granicą, a wymiana know-how między spółkami zapewni dynamiczny stronom dynamiczny rozwój.  – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress®.

WhitePress® & Senuto dostarczą technologię, która pozwoli zaoszczędzić czas i budżety klientów

Plany na najbliższą przyszłość obejmują silną integrację obu firm w zakresie narzędzi, dostępu do analityki, bazy danych oraz procesu zwiększenia zaangażowania i przychodów. Senuto będzie wspierać WhitePress® we wdrażaniu zaawansowanych technologii opartych na Big Data i AI. Przy dużym nacisku na integrację obu usług, celem firm jest dostarczenie rozwiązań, które pozwolą na efektywniejsze wykorzystanie budżetów oraz łatwiejsze planowanie działań SEO. Rozwiązanie to ma być przystępne cenowo i pozwolić użytkownikom na zmniejszenie liczby narzędzi zaangażowanych w proces SEO. W 2023 roku usługi Senuto zostaną wprowadzone na kilka rynków europejskich.

"Jednym z największych celów Senuto jest zbudowanie silnej, międzynarodowej platformy wspierającej strategów SEO. Wiemy, że łącząc siły z WhitePress®, firmą, która doskonale rozumie skalowanie zagraniczne i jest już obecna ze swoją platformą w 27 krajach świata, znacznie przyspieszymy realizację tego celu. Wierzymy, że nasza technologia jest w stanie udoskonalić usługę WhitePress®, natomiast nasz partner uzupełni dotychczasową ofertę Senuto. Kompleksowość i integralność usług w branży marketingowej są dziś szczególnie ważne, ponieważ specjaliści stale poszukują nowych i ulepszonych narzędzi, które można zintegrować. Wierzę, że ta decyzja przyczyni się do stworzenia konkurencyjnej oferty na rynku międzynarodowym. – podsumowuje Damian Sałkowski, Prezes Zarządu Senuto.

Połączenie wiedzy oraz doświadczenia WhitePress® oraz Senuto pozwolą klientom zwiększyć efektywność poprzez wykorzystanie synergii narzędzi dostarczanych przez dwa podmioty. Dodatkowo dzięki tej współpracy wiele marek będzie mogło ograniczyć ilość podmiotów zaangażowanych w działania SEO, Big Data oraz analizy aktywności marketingowych, co usprawni wszystkie wewnętrzne procesy dotyczące działań digitalowych. 

 

O firmach

WhitePress® to platforma marketplace, która wspiera tworzenie i dystrybucję artykułów online. Platforma pozostaje wysoce skalowalna na arenie międzynarodowej. Obejmuje 25 krajów europejskich, a także Turcję i Brazylię oraz zapewnia dostęp do ponad 50 000 wydawców. WhitePress® należy do RTB House, globalnej firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata i zatrudnia łącznie 140 osób.

Senuto to firma technologiczna i platforma SaaS, założona w Polsce w 2016 roku. Wspiera analizę wyników pozycjonowania, wspiera pozycjonerów w zakresie strategii SEO oraz udostępnia moduł Content Suite, który automatyzuje tworzenie treści zgodnych z oczekiwaniami Google. Z platformy korzysta codziennie 14 000 użytkowników i stale się rozwija.

RTB House to globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych. Spółka RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.

Załączniki

221005_Whitepress X Senuto_RTB.jpg

221005 Whitepress X Senuto RTB

jpg 446,0 kB
pobierz
docx

WhitePress łączy się z Senuto

docx 29,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Olga Antecka

Marketing & PR Manager

RTB House


RTB House to globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.

Spółka RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.

Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.

Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com.