RTB House
Informacje prasowe

Black Friday: bycie gotowym jest w modzie, czyli jak skutecznie przygotować marketerów na sezon promocyjny

Black Friday: bycie gotowym jest w modzie, czyli jak skutecznie przygotować marketerów na sezon promocyjny

Black Friday: bycie gotowym jest w modzie, czyli jak skutecznie przygotować marketerów na sezon promocyjny Jak maksymalnie wykorzystać potencjał okresów promocyjnych w kampaniach marketingowych, nie tylko w branży modowej? Odpowiedzi na to pytanie, dostarczy najnowszy raport RTB House „Promo FOMO - Don’t Miss Out with Your Promo Campaigns”, który pokazuje, jak przekuć emocje...

czytaj więcej

Branża marketingowa a regulacje prawne w 2025 roku

W 2025 roku branża marketingowa staje przed wyzwaniem dostosowania swoich strategii do coraz bardziej rygorystycznych regulacji dotyczących ochrony prywatności użytkowników, transparentności i wykorzystania sztucznej inteligencji. ...

czytaj więcej

RTB House wdraża technologię GenAI we wszystkich swoich produktach

Dzięki narzędziu IntentGPT spółka jest pierwszą platformą Demand-Site (DSP), która wprowadziła rozwiązanie do targetowania oparte na Large Language Models (LLM). Zgodnie z oficjalnym komunikatem od dziś wszyscy klienci RTB House, spółki dostarczającej rozwiązania technologiczne w zakresie reklamy online, oparte na unikalnych algorytmach Deep Learning, będą mogli korzystać z narzędzia...

czytaj więcej

Piłka po stronie reklamodawców, czyli o retargetingu marek sportowych słów kilka

W świecie sportu, tak jak w marketingu, kluczowe jest szybkie reagowanie i precyzyjna strategia. Z okazji Dnia Sportu, RTB House ujawnia najnowsze wnioski z raportu „Up Your Game: Retargeting Guide for Sports Brands”, które rzucają światło na proces optymalizacji strategii marketingowych marek działających w sektorze sportowym. ...

czytaj więcej

Multiple Retargeting Strategy: optymalizacja kampanii remarketingowych poprzez współpracę z wieloma partnerami

Multiple Retargeting Strategy: optymalizacja kampanii remarketingowych poprzez współpracę z wieloma partnerami

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym, firmy poszukują innowacyjnych metod zwiększania efektywności swoich kampanii reklamowych. Jednym z najlepszych sposobów nawiązywania kontaktów z klientami i budowania relacji, które mają szanse sprzedażowe, jest retargeting. ...

czytaj więcej

RTB House wprowadza nowe narzędzie - ContentGPT

RTB House wprowadza nowe narzędzie - ContentGPT

Firma RTB House zapowiedziała wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki marketerzy badają i angażują użytkowników. Wykorzystując modele sztucznej inteligencji GPT (Generative Pre-trained Transformer) oraz LLM (Large Language Model), ContentGPT oferuje niezrównane możliwości analizy określonych zainteresowań i intencji użytkowników...

czytaj więcej

Olga Antecka

Marketing & PR Manager

RTB House