RTB House
Informacje prasowe

Branża marketingowa a regulacje prawne w 2025 roku

W 2025 roku branża marketingowa staje przed wyzwaniem dostosowania swoich strategii do coraz bardziej rygorystycznych regulacji dotyczących ochrony prywatności użytkowników, transparentności i wykorzystania sztucznej inteligencji. ...

czytaj więcej

RTB House wdraża technologię GenAI we wszystkich swoich produktach

Dzięki narzędziu IntentGPT spółka jest pierwszą platformą Demand-Site (DSP), która wprowadziła rozwiązanie do targetowania oparte na Large Language Models (LLM). Zgodnie z oficjalnym komunikatem od dziś wszyscy klienci RTB House, spółki dostarczającej rozwiązania technologiczne w zakresie reklamy online, oparte na unikalnych algorytmach Deep Learning, będą mogli korzystać z narzędzia...

czytaj więcej

Piłka po stronie reklamodawców, czyli o retargetingu marek sportowych słów kilka

W świecie sportu, tak jak w marketingu, kluczowe jest szybkie reagowanie i precyzyjna strategia. Z okazji Dnia Sportu, RTB House ujawnia najnowsze wnioski z raportu „Up Your Game: Retargeting Guide for Sports Brands”, które rzucają światło na proces optymalizacji strategii marketingowych marek działających w sektorze sportowym. ...

czytaj więcej

Multiple Retargeting Strategy: optymalizacja kampanii remarketingowych poprzez współpracę z wieloma partnerami

Multiple Retargeting Strategy: optymalizacja kampanii remarketingowych poprzez współpracę z wieloma partnerami

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym, firmy poszukują innowacyjnych metod zwiększania efektywności swoich kampanii reklamowych. Jednym z najlepszych sposobów nawiązywania kontaktów z klientami i budowania relacji, które mają szanse sprzedażowe, jest retargeting. ...

czytaj więcej

RTB House wprowadza nowe narzędzie - ContentGPT

RTB House wprowadza nowe narzędzie - ContentGPT

Firma RTB House zapowiedziała wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki marketerzy badają i angażują użytkowników. Wykorzystując modele sztucznej inteligencji GPT (Generative Pre-trained Transformer) oraz LLM (Large Language Model), ContentGPT oferuje niezrównane możliwości analizy określonych zainteresowań i intencji użytkowników...

czytaj więcej

Sezon świąteczny a rynek e-commerce, czyli sztuka przyciągania klientów i zwiększania zysków

W obliczu dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów, a także rozwoju rynku e-commerce, marketingowcy na całym świecie starają się zrozumieć najnowsze trendy i zoptymalizować swoje działania. Jakie jednak narzędzia wykorzystać przy wdrażaniu strategii marketingowej, aby zrealizować cele w czwartym kwartale roku? Na to oraz wiele innych pytań odpowiadają eksperci RTB House...

czytaj więcej

Olga Antecka

Marketing & PR Manager

RTB House