Michael Lamb dołącza do Zarządu RTB House i obejmuje stanowisko Chief Commercial Officer
RTB House – globalna firma dostarczająca najnowocześniejsze technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, ogłosiła powołanie Michaela Lamba na stanowisko Chief Commercial Officer. Pokieruje on dalszym międzynarodowym rozwojem marki, ze szczególnym uwzględnieniem rynku amerykańskiego.
Michael Lamb dołącza do Zarządu RTB House i będzie odpowiedzialny za rozszerzanie relacji z klientami i partnerami oraz wzmacnianie pozycji firmy na rynku. Jego głównym celem będzie pozycjonowanie RTB House jako globalnego lidera marketingu w momencie wygaszenia plików cookies.
Michael Lamb ma ponad 20-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych. W ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora generalnego PayPal oraz wiceprezesa do spraw Performance Marketingu. Wcześniej był prezesem MediaMath, wieloletnim Partnerem w dziale marketingu i mediów w McKinsey, a także współzałożycielem X+1.
„Cieszę się, że mogę dołączyć do firmy, która dostarcza tak dobre wyniki dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii. RTB House wcześnie wdrożyło algorytmy Deep Learning, a teraz ponownie wyprzedza rynek w obszarze przygotowań do przejścia na technologie bez wykorzystywania plików cookies. Zespół RTB House od dłuższego czasu przygotowuje się na nową rzeczywistość, podczas gdy inni wciąż o niej dyskutują” – mówi Michael Lamb, CCO RTB House.
Robert Dyczkowski, CEO RTB House dodaje: „W nieustannie rozwijającym się ekosystemie programmatic, RTB House pozostaje liderem dzięki swojej innowacyjnej i skutecznej technologii, która zapewnia lepsze wyniki naszym klientom oraz pozytywne doświadczenia konsumentom.
Z Michaelem na pokładzie mamy przed sobą ekscytującą przyszłość. Będziemy dążyć do bycia liderem reklam cyfrowych, które zapewniają prywatność użytkownikom”.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
RTB House to globalna firma dostarczająca najnowocześniejsze technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Autorski mechanizm zakupu reklam jest pierwszym na świecie opartym w całości o algorytmy Deep Learning. Umożliwia reklamodawcom osiągać wyjątkowe efekty i realizować cele na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Założoną w 2012 firmę RTB House tworzy ponad 1000 specjalistów w przeszło 30 lokalizacjach na całym świecie. RTB House obsługuje ponad 3000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk.
Po pomyślnym wdrożeniu Deep Learning w 100 procentach swoich algorytmów w 2018 roku, firma RTB House kontynuowała badania w dziedzinie sztucznej inteligencji. Stworzone jako nowe jednostki, AI Marketing Lab oraz Creative Lab skupiają się na opracowywaniu i rozwoju produktów sektora martech. Oparta na sztucznej inteligencji oferta produktowa firmy obejmuje rozwiązania retargetingowe oraz kampanie brandingowe z wyjątkowo skutecznymi Video Ads.