RTB House wdraża technologię GenAI we wszystkich swoich produktach
Dzięki narzędziu IntentGPT spółka jest pierwszą platformą Demand-Site (DSP), która wprowadziła rozwiązanie do targetowania oparte na Large Language Models (LLM).
Zgodnie z oficjalnym komunikatem od dziś wszyscy klienci RTB House, spółki dostarczającej rozwiązania technologiczne w zakresie reklamy online, oparte na unikalnych algorytmach Deep Learning, będą mogli korzystać z narzędzia IntentGPT. Nowe rozwiązanie to element obszaru Deep Learning, którego działanie oparte jest na technologii generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI). Zamiast śledzenia użytkowników i prostego targetowania na podstawie słów kluczowych, narzędzie wykorzystuje informacje kontekstowe, a co za tym idzie maksymalnie zwiększa zaangażowanie użytkowników i pozwala pozyskiwać jakościowych odbiorców.
Produkt po raz pierwszy zaprezentowano w listopadzie 2023 r. Od tej pory testowano go we wszystkich produktach oferowanych przez RTB House i w ramach różnych działań marketingowych, takich jak retargeting, prospecting czy branding. Teraz, po zakończeniu skrupulatnego procesu wdrożeniowego, rozwiązanie zostało odpowiednio zweryfikowane i gruntownie przetestowane i jest w pełni gotowe.
IntentGPT analizuje dane dotyczące produktu reklamodawcy i przepływów konwersji, a otrzymane wyniki przetwarza za pomocą technologii LLM. Wyszukuje hiper-specyficzne adresy URL, na których umieszczono treści budzące realne zainteresowanie użytkowników, a starannie wyselekcjonowaną listę adresów URL zestawia z dostosowaną ofertą produktową, aby budować zaangażowanie odbiorców na niespotykanym dotąd poziomie. Kampanie, które korzystają z tej technologii, odnotowują lepsze wyniki w wielu obszarach - od lepszej jakości ruchu, po niższe koszty pozyskania jednej sesji użytkownika na stronie.
Ta rewolucyjna technologia targetowania pozostawia daleko w tyle istniejące narzędzia, w tym rozwiązania służące do analizy słów kluczowych czy oceny parametrów domeny. Oparte o AI rozwiązanie RTB House to długo wyczekiwana odpowiedź na potrzebę stworzenia skutecznego i precyzyjnego sposobu targetowania kontekstowego.
Robert Dyczkowski, CEO RTB House, powiedział: „W RTB House z dumą mówimy, że jesteśmy liderami na rynku, bo już wiele lat temu jako pierwsi wykorzystaliśmy Deep Learning do prowadzenia bardziej skutecznych kampanii marketingowych. Rozwiązania stworzone w oparciu o GenAI są niewątpliwie przyszłością naszej branży, a stosowanie dedykowanych narzędzi, takich jak LLM w obszarze targetowania kontekstowego daje nam pewność, że nasze działania w szeroko rozumianym sektorze reklamowym będą charakteryzować się niedoścignioną precyzją”.
Michael Lamb, CCO RTB House, dodaje: „Włączenie IntentGPT do wszystkich naszych produktów, a są one oparte na Deep Learning, to dla nas wyjątkowo ekscytujące przedsięwzięcie. Coraz więcej klientów oczekuje danych dotyczących zaangażowania użytkowników, a my - wyszukując odbiorców, którzy wykazują rzeczywiste zainteresowanie danym obszarem - możemy pomagać im osiągać imponujące wyniki w ramach prowadzonych kampanii. To nowe oblicze wysiłków, które podejmujemy, aby oferować najwyższej jakości produkty uczestnikom branży marketingowej”.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
RTB House to globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.
Spółka RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.
Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.
Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com.