RTB House
Informacje prasowe

RTB House wdraża technologię GenAI we wszystkich swoich produktach

Dzięki narzędziu IntentGPT spółka jest pierwszą platformą Demand-Site (DSP), która wprowadziła rozwiązanie do targetowania oparte na Large Language Models  (LLM).

Zgodnie z oficjalnym komunikatem od dziś wszyscy klienci RTB House, spółki dostarczającej rozwiązania technologiczne w zakresie reklamy online, oparte na unikalnych algorytmach Deep Learning, będą mogli korzystać z narzędzia IntentGPT. Nowe rozwiązanie to element obszaru Deep Learning, którego działanie oparte jest na technologii generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI). Zamiast śledzenia użytkowników i prostego targetowania na podstawie słów kluczowych, narzędzie wykorzystuje informacje kontekstowe, a co za tym idzie maksymalnie zwiększa zaangażowanie użytkowników i pozwala pozyskiwać jakościowych odbiorców.

Produkt po raz pierwszy zaprezentowano w listopadzie 2023 r. Od tej pory testowano go we wszystkich produktach oferowanych przez RTB House i w ramach różnych działań marketingowych, takich jak retargeting, prospecting czy branding. Teraz, po zakończeniu skrupulatnego procesu wdrożeniowego, rozwiązanie zostało odpowiednio zweryfikowane i gruntownie przetestowane i jest w pełni gotowe.

IntentGPT analizuje dane dotyczące produktu reklamodawcy i przepływów konwersji, a otrzymane wyniki przetwarza za pomocą technologii LLM. Wyszukuje hiper-specyficzne adresy URL, na których umieszczono treści budzące realne zainteresowanie użytkowników, a starannie wyselekcjonowaną listę adresów URL zestawia z dostosowaną ofertą produktową, aby budować zaangażowanie odbiorców na niespotykanym dotąd poziomie. Kampanie, które korzystają z tej technologii, odnotowują lepsze wyniki w wielu obszarach - od lepszej jakości ruchu, po niższe koszty pozyskania jednej sesji użytkownika na stronie.

Ta rewolucyjna technologia targetowania pozostawia daleko w tyle istniejące narzędzia, w tym rozwiązania służące do analizy słów kluczowych czy oceny parametrów domeny. Oparte o AI rozwiązanie RTB House to długo wyczekiwana odpowiedź na potrzebę stworzenia skutecznego i precyzyjnego sposobu targetowania kontekstowego.

Robert Dyczkowski, CEO RTB House, powiedział:  „W RTB House z dumą mówimy, że jesteśmy liderami na rynku, bo już wiele lat temu jako pierwsi wykorzystaliśmy Deep Learning do prowadzenia bardziej skutecznych kampanii marketingowych. Rozwiązania stworzone w oparciu o GenAI są niewątpliwie przyszłością naszej branży, a stosowanie dedykowanych narzędzi, takich jak LLM w obszarze targetowania kontekstowego daje nam pewność, że nasze działania w szeroko rozumianym sektorze reklamowym będą charakteryzować się niedoścignioną precyzją”.

Michael Lamb, CCO RTB House, dodaje: „Włączenie IntentGPT do wszystkich naszych produktów, a są one oparte na Deep Learning, to dla nas wyjątkowo ekscytujące przedsięwzięcie. Coraz więcej klientów oczekuje danych dotyczących zaangażowania użytkowników, a my - wyszukując odbiorców, którzy wykazują rzeczywiste zainteresowanie danym obszarem - możemy pomagać im osiągać imponujące wyniki w ramach prowadzonych kampanii. To nowe oblicze wysiłków, które podejmujemy, aby oferować najwyższej jakości produkty uczestnikom branży marketingowej”.

Załączniki

docx

RTB House wdraża GenAI we wszystkich swoich produktach IP 2025 05 20

docx 54,6 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Olga Antecka

Marketing & PR Manager

RTB House


RTB House to globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.

Spółka RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.

Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.

Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com.