FRU
Informacje prasowe

Polacy na wakacjach: ceny, kierunki i podróżnicze zwyczaje

Polacy na wakacjach: ceny, kierunki i podróżnicze zwyczaje

W głowach już wakacyjny luz, walizki niemal spakowane, a kalendarze wypełnione notatkami o wyjazdach – Polacy ruszają na wakacje. Platforma internetowa Fru sprawdziła dokąd najchętniej się wybierają, kiedy rezerwują bilety i jak planują swoje letnie wyprawy. ...

czytaj więcej

Wakacje 2025 taniej niż myślisz – loty za mniej niż 200 złotych

Wakacje 2025 taniej niż myślisz – loty za mniej niż 200 złotych

Myślisz, że tanie wakacje to mit? Nic bardziej mylnego. Jeśli nie masz jeszcze planów na lato, to świetnie. Brak konkretnych wymagań może się okazać największą przewagą, bo elastyczność to klucz do złapania podróżniczych okazji. ...

czytaj więcej

Grupa ITH, właściciel marki Fru, została partnerem PLL LOT w Europie Środkowo-Wschodniej

Grupa ITH, właściciel marki Fru, została partnerem PLL LOT w Europie Środkowo-Wschodniej

Warszawa, 21 maja 2025 – Grupa ITH ogłosiła bezpośrednią integrację oferty Polskich Linii Lotniczych LOT, czym rozpoczyna strategiczne partnerstwo. To pierwsze tego typu porozumienie dla obu firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. ...

czytaj więcej

Polacy na majówce: wczesne rezerwacje, top kierunki, długość wyjazdów

Polacy na majówce: wczesne rezerwacje, top kierunki, długość wyjazdów

Nadchodzi uwielbiana, długo wyczekiwana przez wszystkich majówka. W pierwszej piątce najpopularniejszych kierunków znalazły się: Rzym, Mediolan, Paryż, Alicante, Malaga Barcelona jest wciąż popularna, ale ustąpiła miejsca wspomnianym wyżej hiszpańskim miastom Znaczący spadek w rankingu odnotował Londyn Aż 30 proc. osób zaplanowało swój tegoroczny wyjazd z dużym wyprzedzeniem...

czytaj więcej

Fru świętuje 18-lecie istnienia i prezentuje nowe logo – symbol kolejnego etapu w rozwoju firmy

Po 18 latach obecności na rynku grupy ITH, do której należy Fru, marka wchodzi w nowy etap rozwoju, prezentując odświeżone logo, które odzwierciedla jej zaangażowanie w tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla podróżnych. ...

czytaj więcej

Z wyprzedzeniem czy spontanicznie: jak kobiety kupują bilety lotnicze?

Z wyprzedzeniem czy spontanicznie: jak kobiety kupują bilety lotnicze?

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet platforma Fru.pl zbadała, jak kobiety planują swoje podróże. Panie chętnie latają solo (44%) lub w parach (33%), a większość ich wyjazdów to krótkie eskapady trwające do 8 dni. ...

czytaj więcej

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL