Jaki kanał dotarcia jest najlepszy dla grupy 9-15 lat? Gry wideo – wynika z badania „Polish Gamers KIDS”

Warszawa, 06.12.2022 – PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. ...

Zobacz więcej

Granie w gry to najpopularniejszy sposób spędzania wolnego czasu dzieci w wieku 9-15 lat – wynika z badania „Polish Gamers KIDS”

Warszawa, 06.12.2022 – PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – młodzi gracze częściej grają w gry mobilne, niż np. uprawiają sport, czy korzystają z mediów społecznościowych. ...

Zobacz więcej

informacje