Carrefour
Informacje prasowe

Należy do kategorii:
Wywiady

Zmiany z myślą o klientach / Thierry Etchemendigaray dla Harvard Business Review

Wywiady

Zmiany z myślą o klientach / Thierry Etchemendigaray dla Harvard Business Review

Carrefour realizuje w Polsce strategię opartą na 3 filarach: multiformatowości, multikanałowości i multilokalności, aby zaoferować klientom najbardziej satysfakcjonujące zakupy na rynku. W obszarze oferty produktowej, naszym celem jest zapewnienie konsumentom bogatego i różnorodnego wyboru produktów na lokalnym rynku, w każdym z formatów naszych sklepów. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Komentarze

Ronan Martin podsumował trzy kwartały inwestycji Carrefour w 2015 roku / komentarz własny

Komentarze

Ronan Martin podsumował trzy kwartały inwestycji Carrefour w 2015 roku / komentarz własny

Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych, podsumował trzy kwartały inwestycji Spółki w 2015 roku.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Komunikaty

Galeria Morena – otwarcie z mega energią i mega gwiazdami

Komunikaty

Galeria Morena – otwarcie z mega energią i mega gwiazdami

Już dziś Carrefour zapowiada Wielkie Otwarcie Galerii Morena w weekend 20-22 maja br. W trwającym 3 dni wydarzeniu wezmą udział gwiazdy sportu, telewizji, świata mody i gastronomii. Dodatkowo, klienci będą mieli szansę na wygranie kultowego Fiata 500. Jest to największe otwarcie centrum handlowego realizowane przez Carrefour w Polsce.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Broszury

Biznes Odpowiedzialny Społecznie w Carrefour Polska - raport

Broszury

Biznes Odpowiedzialny Społecznie w Carrefour Polska - raport

W każdym kraju, w którym Carrefour jest obecny, realizuje politykę biznesu odpowiedzialnego społecznie, będącą integralną częścią strategii całej Grupy.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Wywiady

Priorytetem cały czas są klienci / Guillaume de Colonges dla Poradnika Handlowca

Wywiady

Priorytetem cały czas są klienci / Guillaume de Colonges dla Poradnika Handlowca

"Carrefour - w każdym kraju, w którym jest obecny - dba o rozwój różnych formatów i kanałów sprzedaży, tak aby móc doskonale dopasować sie do lokalnych potrzeb i zwyczajów konsumenckich. W 2015 roku nasza firma skoncentrował swoje wysiłki w Polsce na wzroście organicznym i modernizacji wszystkich obsługiwanych formatów. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Wydarzenia

WIELKI SUKCES DRUGIEJ EDYCJI GALI CARREFOUR PROPERTY

Wydarzenia

WIELKI SUKCES DRUGIEJ EDYCJI GALI CARREFOUR PROPERTY

21 kwietnia 2016 r. odbyła się druga edycja Gali Carrefour Property, która zgromadziła ponad 150 przedstawicieli najważniejszych i największych najemców galerii handlowych oraz potencjalnych partnerów biznesowych. ...

czytaj więcej

Guillaume de Colonges

Prezes Zarządu

Carrefour Polska

Biografia
Prezes Carrefour Polska od 1.01.2014 r. Związany z wielką dystrybucją od dwudziestu czterech lat. Karierę zawodową w Carrefour rozpoczął we Francji w 1992 r., a następnie pokonując kolejne szczeble kariery, awansował na najwyższe stanowiska kierownicze, m.in. w Polsce, Turcji, Tajwanie czy Singapurze.

Gabriela Gajewska

Senior Account Executive

MSLGROUP

Ronan Martin

Wiceprezes Zarządu ds. Ekspansji i Centrów Handlowych

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Ronan Martin posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży handlowej, które zdobywał w różnych krajach europejskich. Od 2008 roku Ronan Martin jest członkiem Zarządu Carrefour Polska oraz Wiceprezesem ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Francois Vincent

Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience Carrefour Polska. Od 2010 roku odpowiada za rozwój i zarządzanie siecią osiedlowych sklepów pod szyldami Express i Globi, a od 2014 roku również za zarządzanie i rozwój formatu supermarketów Carrefour.

Justyna Orzeł

Dyrektor Zasobów Ludzkich

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Justyna Orzeł od 1998 roku związana jest z Grupą Carrefour. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej oraz w zakresie HR. W swojej karierze zajmowała liczne stanowiska operacyjne i kierownicze, realizując wiele ambitnych projektów. Od ponad 13 lat odpowiada za zarządzanie zasobami ludzkimi w Carrefour Polska.

Marcin Olech

Dyrektor Marketingu

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Od 2015 roku Marcin Olech jest Dyrektorem Marketingu w Carrefour Polska . Odpowiada za kompleksową staregię marketingową sieci, w tym za stworzenie i realizacje kampanii "Bonjour w Carrefour" z udziałem Napoleona. Zajmuje się również rozwojem usług handlowych i finansowych.

Robert Noceń

Sekretarz Generalny

Carrefour Polska

http://carrefour.pl
Biografia
Robert Noceń związany jest z polskim oddziałem sieci Carrefour od 1998 r. Karierę rozpoczynał od funkcji Senior Marketing Managera, by następnie zostać Dyrektorem Regionalnym, Dyrektorem Marketingu oraz Dyrektorem ds. Eksploatacji hipermarketów. W 2016 roku mianowany na stanowisko Sekretarza Generalnego Carrefour Polska.

Maria Cieślikowska

Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR

Carrefour Polska

http://www.carrefour.pl/serwis-korporacyjny/o_carrefour
Biografia
Maria Cieślikowska odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy Carrefour Polska, w tym działania Public Relations oraz strategię CSR. Równocześnie pełni rolę Rzecznika Prasowego sieci.