Publicis Groupe
Informacje prasowe

Fundacja DKMS wybiera Starcom i Performics

Fundacja DKMS wybiera Starcom i Performics

Agencje mediowe Starcom i Performics, należące do Publicis Groupe, wygrywają w przetargu mediowym Fundacji DKMS – międzynarodowej organizacji non-profit zajmującej się walką z nowotworami krwi, edukacją na temat idei dawstwa szpiku, rejestracją Dawców oraz wsparciem pacjentów. ...

czytaj więcej

Ruszyła kampania launchowa Crunchips Nachos

Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. ...

czytaj więcej

„Bądź kotem płatności” – nowa kampania BLIKA

„Bądź kotem płatności” – nowa kampania BLIKA

Ruszyła nowa kampania promująca system płatności mobilnych BLIK. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania Paid Social i Paid Search agencja marketingu efektywnościowego Performics, natomiast współpracą z influencerami zajmuje się LiquidThread. ...

czytaj więcej

Performics wygrał przetarg na obsługę marki Naturell

Performics wygrał przetarg na obsługę marki Naturell

Performics, agencja marketingu efektywnościowego, nawiązuje współpracę z marką Naturell (USP Zdrowie). W zakres obowiązków agencji wchodzi zaprojektowanie nowego serwisu www dla marki Naturell, jego rozwój oraz rozbudowana strategia SEO. ...

czytaj więcej

Bartosz Sieradzki Investment & Trading Directorem w Publicis Groupe

Bartosz Sieradzki Investment & Trading Directorem w Publicis Groupe

Bartosz Sieradzki, dotychczas pełniący funkcję Investment Directora w Publicis Groupe, przejmie również zarządzanie zespołem Tradingu. Zmiana jest konsekwencją decyzji Anny Bratkowskiej, kierująca dotychczas zespołem Tradingu, która z końcem kwietnia br. rozstaje się z organizacją. ...

czytaj więcej

Zenith_Reklama precyzyjna oraz e-commerce napędzą w tym roku wzrost wydatków na reklamę produktów OTC na poziomie 8%

Zenith_Reklama precyzyjna oraz e-commerce napędzą w tym roku wzrost wydatków na reklamę produktów OTC na poziomie 8%

Wydatki na reklamę produktów medycznych dostępnych bez recepty (OTC) na 13 kluczowych rynkach* wzrosną o 7,6% w 2022 i o 5,0% w 2023 roku – wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Zenith Business Intelligence – OTC Healthcare. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa