Publicis Groupe
Informacje prasowe

Zenith: Dystansowanie społeczne ograniczy w 2021 dynamikę globalnych wydatków w sektorze Beauty and Personal Luxury do 1,7%

  Globalny wzrost wydatków reklamowych w sektorze Beauty and Personal Luxury w latach 2021 i 2022 będzie niższy od średniej rynkowej Najlepiej w 2021 i 2020 roku poradzą sobie Francja i Indie Wydatki na reklamę digital w kategorii Beauty and Personal Luxury będą w 2022 roku o 19% wyższe niż w 2019   Jak wynika z raportu Business Intelligence – Beauty and Personal Luxury, opublikowanego...

czytaj więcej

Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową STS

Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową STS

Zenith, agencja należąca do Publicis Groupe, zajmuje się obsługą mediową największej w Polsce firmy bukmacherskiej STS S.A. Kontrakt, z powodzeniem realizowany od początku 2021 roku, dotyczy działań na terenie Polski. ...

czytaj więcej

5-letnia gwarancja pierwszą „odsłoniętą kartą” nowej strategii Alfy Romeo w Polsce

5-letnia gwarancja pierwszą „odsłoniętą kartą” nowej strategii Alfy Romeo w Polsce

Od 1 stycznia 2021 roku Alfa Romeo wprowadza 5-letnią Przedłużoną Gwarancję Maximum Care na wszystkie nowe samochody marki. Program jest skierowany zarówno do Klientów indywidualnych, jak i firm, a gwarantem całej, 5-letniej ochrony pozostaje FCA Poland. ...

czytaj więcej

Starcom wygrywa przetarg na obsługę mediową marki Tarczyński

Starcom wygrywa przetarg na obsługę mediową marki Tarczyński

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński, niekwestionowanego lidera w kategorii kabanosów i przekąsek białkowych w Polsce. Decyzja o rozpoczęciu współpracy ze Starcomem zapadła w wyniku przeglądu ofert domów mediowych. ...

czytaj więcej

Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce

Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce

Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce.   Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. ...

czytaj więcej

Performics wygrywa przetarg na regionalną obsługę kampanii searchowych P&G

Performics wygrywa przetarg na regionalną obsługę kampanii searchowych P&G

Koncern Procter & Gamble, producent kosmetyków i środków higieny osobistej i właściciel wielu znanych marek do pielęgnacji, w drodze przetargu wybrał agencję marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, do obsługi kampanii SEM. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa