Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”
press
Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”
Znamy już 31 zwycięskich szkół wspólnej akcji Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci sklepów Biedronka – „Każdy Dzień na Medal”. W programie, w którym granty wynosiły do 60 000 złotych, udział mogły wziąć wszystkie publiczne szkoły podstawowe w Polsce.
Już można głosować na szkoły ze swojego województwa i pomóc im wygrać dofinansowanie na projekty sportowe od P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji Olimpijskiej
press
Już można głosować na szkoły ze swojego województwa i pomóc im wygrać dofinansowanie na projekty sportowe od P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji Olimpijskiej
Trwa właśnie drugi etap programu „Każdy Dzień na Medal”, w ramach którego można głosować na projekty sportowe zgłoszone przez szkoły podstawowe z całej Polski. Wspólna inicjatywa firmy Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci Biedronka umożliwi realizację tych pomysłów, które zdobędą najwięcej głosów. Dwie szkoły z każdego województwa wygrają grant na realizację działań w wysokości do 60 000 PLN. Przyznana zostanie też nagroda dla jednej ze szkół pod patronatem olimpijczyków. Łącznie wybrane więc zostaną 33 spośród ponad 150 zgłoszeń. Głosowanie trwa do 4 sierpnia 2022, jego zwycięzców poznamy do 9 sierpnia 2022. Głosować można pod adresem https://www.everydayme.pl/dzien-na-medal-glosowanie.
Kraina Eksperymentów, ekologiczna stonoga…– tak młodzi będą ratować środowisko
Kraina Eksperymentów, ekologiczna stonoga…– tak młodzi będą ratować środowisko
Dzieci patrzą na problemy związane ze stanem naszej planety świeżym okiem. Mają głowy pełne pomysłów i chęci do działania. Potrzebują jedynie wsparcia we wprowadzeniu ich w życie. Z pomocą przychodzi realizowany przez P&G i Fundację Nasza Ziemia autorski projekt „Czysta Ziemia”, w ramach którego wybrane w konkursie szkoły otrzymały właśnie granty na realizację najlepszych projektów...
P&G, Polska Fundacja Olimpijska oraz sieć sklepów Biedronka łączą siły, by wspierać wychowanie kolejnych pokoleń sportowców
press
P&G, Polska Fundacja Olimpijska oraz sieć sklepów Biedronka łączą siły, by wspierać wychowanie kolejnych pokoleń sportowców
Już 19 maja rusza wspólna akcja Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci sklepów Biedronka. Projekt wesprze szkoły podstawowe w ich działaniach promujących sport wśród młodzieży. Wspólną ideą wszystkich partnerów jest budowanie właściwych nawyków w zakresie aktywności fizycznej u dzieci już od najmłodszych lat.
P&G podsumowuje swoje działania społeczne w Polsce w 2021 roku
press
P&G podsumowuje swoje działania społeczne w Polsce w 2021 roku
Firma Procter & Gamble od ponad 180 lat wspiera społeczności i konsumentów zarówno w codziennych czynnościach, jak i w obliczu nieoczekiwanych wyzwań i kryzysów. W tym celu firma współpracuje z partnerami, wykorzystuje siłę i skalę działania swoich marek i wspomaga zaangażowanie pracowników. Rok po ogłoszeniu kampanii „#DziałajMYRazem” P&G podsumowuje swoje działania na rzecz społeczności, równości i środowiska naturalnego w Polsce, w roku 2021.
P&G zachęca konsumentów do wspólnych działań dla klimatu
press
P&G zachęca konsumentów do wspólnych działań dla klimatu
Przeciwdziałanie zmianom klimatu, walka z zanieczyszczeniem środowiska i konieczność ograniczenia nadmiernego zużycia zasobów naturalnych to niezmiennie jedno z największych współczesnych wyzwań. Problemy te wymagają działań o globalnej skali, ale w ich rozwiązywaniu jest też miejsce dla każdego obywatela Ziemi. Codziennie mamy wiele możliwości, by swoimi działaniami ograniczyć ślad, jaki zostawiamy po sobie w środowisku naturalnym. Nawet małe zmiany wprowadzane w życie przez każdego z nas mogą przynieść znaczące efekty. Szczególnie wtedy, gdy w działania na rzecz planety włączy się dostatecznie wiele osób. Z tą myślą, firma Procter & Gamble, producent takich marek jak Ariel, Vizir, Pampers, Lenor czy Pantene Pro-V, która w swojej działalności poświęca wiele uwagi ochronie i poprawie stanu środowiska naturalnego podpowiada „20 całorocznych postanowień dla klimatu”. Do ich realizacji, firma zachęca także dzieci i młodzież, zapraszając ich do udziału w specjalnych projektach edukacyjnych.