P&G
Informacje prasowe

Należy do kategorii:
press

Citizen developerzy, analitycy danych: P&G sięga po niezwykłe umiejętności osób neuroróżnorodnych

press

Citizen developerzy, analitycy danych: P&G sięga po niezwykłe umiejętności osób neuroróżnorodnych

Szacuje się, że około 20% ludzi na świecie to osoby neuroróżnorodne, czyli takie, które wyróżniają szczególne cechy neurorozwojowe, między innymi te ze spektrum autyzmu. I choć mówi się o nich coraz więcej, według Autism-Europe bez pracy pozostaje nadal 90%. Tymczasem zatrudnienie osób neuroróżnorodnych to dla nich szansa na wykorzystanie ich często niezwykłych umiejętności, a dla firmy możliwość zyskania przewagi konkurencyjnej w wielu obszarach – innowacji, produktywności czy kultury organizacyjnej. Procter & Gamble należy do grona, wciąż niewielu firm na polskim rynku, które zatrudniają takich pracowników. Dzięki specjalnemu programowi rekrutacji talentów, pracę w firmie rozpoczynają właśnie kolejne osoby neuroróżnorodne.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”

press

Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”

Znamy już 31 zwycięskich szkół wspólnej akcji Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci sklepów Biedronka – „Każdy Dzień na Medal”. W programie, w którym granty wynosiły do 60 000 złotych, udział mogły wziąć wszystkie publiczne szkoły podstawowe w Polsce.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Już można głosować na szkoły ze swojego województwa i pomóc im wygrać dofinansowanie na projekty sportowe od P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji Olimpijskiej

press

Już można głosować na szkoły ze swojego województwa i pomóc im wygrać dofinansowanie na projekty sportowe od P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji Olimpijskiej

Trwa właśnie drugi etap programu „Każdy Dzień na Medal”, w ramach którego można głosować na projekty sportowe zgłoszone przez szkoły podstawowe z całej Polski. Wspólna inicjatywa firmy Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci Biedronka umożliwi realizację tych pomysłów, które zdobędą najwięcej głosów. Dwie szkoły z każdego województwa wygrają grant na realizację działań w wysokości do 60 000 PLN. Przyznana zostanie też nagroda dla jednej ze szkół pod patronatem olimpijczyków. Łącznie wybrane więc zostaną 33 spośród ponad 150 zgłoszeń. Głosowanie trwa do 4 sierpnia 2022, jego zwycięzców poznamy do 9 sierpnia 2022. Głosować można pod adresem https://www.everydayme.pl/dzien-na-medal-glosowanie.

czytaj więcej

Kraina Eksperymentów, ekologiczna stonoga…– tak młodzi będą ratować środowisko

Kraina Eksperymentów, ekologiczna stonoga…– tak młodzi będą ratować środowisko

Dzieci patrzą na problemy związane ze stanem naszej planety świeżym okiem. Mają głowy pełne pomysłów i chęci do działania. Potrzebują jedynie wsparcia we wprowadzeniu ich w życie. Z pomocą przychodzi realizowany przez P&G i Fundację Nasza Ziemia autorski projekt „Czysta Ziemia”, w ramach którego wybrane w konkursie szkoły otrzymały właśnie granty na realizację najlepszych projektów...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

P&G, Polska Fundacja Olimpijska oraz sieć sklepów Biedronka łączą siły, by wspierać wychowanie kolejnych pokoleń sportowców

press

P&G, Polska Fundacja Olimpijska oraz sieć sklepów Biedronka łączą siły, by wspierać wychowanie kolejnych pokoleń sportowców

Już 19 maja rusza wspólna akcja Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci sklepów Biedronka. Projekt wesprze szkoły podstawowe w ich działaniach promujących sport wśród młodzieży. Wspólną ideą wszystkich partnerów jest budowanie właściwych nawyków w zakresie aktywności fizycznej u dzieci już od najmłodszych lat.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

P&G podsumowuje swoje działania społeczne w Polsce w 2021 roku

press

P&G podsumowuje swoje działania społeczne w Polsce w 2021 roku

Firma Procter & Gamble od ponad 180 lat wspiera społeczności i konsumentów zarówno w codziennych czynnościach, jak i w obliczu nieoczekiwanych wyzwań i kryzysów. W tym celu firma współpracuje z partnerami, wykorzystuje siłę i skalę działania swoich marek i wspomaga zaangażowanie pracowników. Rok po ogłoszeniu kampanii „#DziałajMYRazem” P&G podsumowuje swoje działania na rzecz społeczności, równości i środowiska naturalnego w Polsce, w roku 2021.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL