P&G
Informacje prasowe

Należy do kategorii:
press

Współpraca startupów i inwestorów. 45 firm dołączyło do Łódzkiej SSE

press

Współpraca startupów i inwestorów. 45 firm dołączyło do Łódzkiej SSE

Oficjalnie w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej zostało powitanych 26 inwestorów i 19 startupów. Wśród inwestorów dominują firmy z branż: spożywczej, meblarskiej, chemicznej, ale pojawiają się także usługi dla e-commerce i nowoczesne Data Center. Startupy zaprezentowały innowacje, nad którymi pracowały od kilku miesięcy. Ich drogi połączyły się na jednej scenie, ponieważ Łódzka SSE stwarza możliwości współpracy młodych firm technologicznych właśnie z inwestorami.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

„Uczniowskie Ekonawyki”: znamy zwycięzców konkursu

press

„Uczniowskie Ekonawyki”: znamy zwycięzców konkursu

„Uczniowskie Ekonawyki” to program edukacji ekologicznej opracowany przez Fundację Nasza Ziemia, P&G oraz doświadczony zespół metodyczny, a jego głównym celem jest zachęcenie dzieci i młodzieży do świadomego i aktywnego dbania o środowisko. Jedną z form angażującej edukacji programu był konkurs, w którym organizatorzy nagrodzili projekty ekologiczne uczniów, przyznając im granty pieniężne na realizację ich kreatywnych pomysłów. Poznajmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu!

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Wspólnie na rzecz ochrony środowiska - marka Ariel rozpoczyna kampanię „Liczy się każdy stopień”

press

Wspólnie na rzecz ochrony środowiska - marka Ariel rozpoczyna kampanię „Liczy się każdy stopień”

Codzienne domowe obowiązki, takie jak pranie czy zmywanie naczyń mają wpływ na środowisko. Mając to na uwadze, P&G producent takich marek jak Ariel, Vizir czy Fairy, zachęca do wprowadzenia małych zmian, które mogą znacząco pomóc planecie. Wybieranie produktów, których opakowania pochodzą z recyklingu, korzystanie ze zmywarki do naczyń czy odpowiednia segregacja odpadów pozwolą zadbać o planetę, a także zaoszczędzić zasoby naturalne. W najnowszej kampanii marki Ariel „Liczy się każdy stopień”, producent zachęca do obniżenia temperatury prania i zwraca uwagę, że pranie w 30°C zmniejsza zużycie energii elektrycznej, a dzięki temu zmniejsza się też emisja gazów cieplarnianych wytworzonych w procesie prania, i to aż o 35%!

czytaj więcej

Procter & Gamble rozpoczyna wieloletnią współpracę z Fundacją Archewell

Procter & Gamble rozpoczyna wieloletnią współpracę z Fundacją Archewell

Procter & Gamble, lider branży FMCG, nawiązał wieloletnią międzynarodową współpracę z Fundacją Archewell, założoną przez księcia Harry’ego i księżną Meghan, organizacją non-profit powołaną w celu budowania wspólnoty w społeczeństwie.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT

press

Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT

P&G, lider branży FMCG, aktywnie wspiera kobiety w rozwoju kariery w sektorze technologicznym i IT. Jednym z działań koncernu jest inicjatywa Future Female Leader. Program, realizowany w Polsce w największej fabryce maszynek Gillette i drugim co do wielkości centrum IT, zapewnia studentkom kierunków technicznych nie tylko znaczącą dawkę wiedzy, ale pozwala także zebrać pierwsze doświadczenia przydatne w planowaniu kariery w tych obszarach, a wszystko to pod okiem najlepszych managerów i ekspertów firmy.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Z okazji Dnia Ziemi Procter & Gamble zwraca uwagę na znaczenie codziennych nawyków dla środowiska

press

Z okazji Dnia Ziemi Procter & Gamble zwraca uwagę na znaczenie codziennych nawyków dla środowiska

Przeciwdziałanie zmianom klimatu, walka z zanieczyszczeniem środowiska i konieczność ograniczenia nadmiernego zużycia różnych zasobów to jedne z największych współczesnych wyzwań. Problemy te wymagają działań o globalnej skali, ale w ich rozwiązywaniu jest też miejsce dla każdego mieszkańca ziemi, który może ograniczyć swój ślad środowiskowy. Z okazji Światowego Dnia Ziemi, Procter & Gamble producent takich marek jak Ariel, Always, Gillette, Head & Shoulders czy Pampers, podkreśla swoje zaangażowanie w działania, które umożliwiają pięciu milionom konsumentów dokonywanie zrównoważonych wyborów w życiu codziennym. Umożliwianie i inspirowanie do odpowiedzialnej konsumpcji to jedno z głównych zobowiązań firmy podjętych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju „Ambition 2030”.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL