P&G
Informacje prasowe

Należy do kategorii:
press

Największa fabryka Gillette na świecie obchodzi swoje 15-lecie

press

Największa fabryka Gillette na świecie obchodzi swoje 15-lecie

Procter & Gamble jest jedną z największych firm z branży FMCG oraz ważnym zagranicznym inwestorem w Polsce. Od 30 lat jest istotnym partnerem biznesowym i odgrywa znaczącą rolę dla globalnego funkcjonowania P&G, będąc 2 co do wielkości jednostką w Europe i jedną z 10 największych na świecie. W Polsce firma ulokowała 7 jednostek biznesowych, w tym trzy fabryki, wśród których znajduje się największa na świecie fabryka Gillette, obchodząca w tym roku swoje 15-lecie.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci w ramach akcji „Czyste pomaganie”

press

10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci w ramach akcji „Czyste pomaganie”

Akcja organizowana przez P&G, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce oraz sieć sklepów Kaufland odbyła się już po raz trzeci. W realizację dobroczynnego celu programu realizowanego przez partnerów, zaangażowali się także konsumenci, którzy kupując wybrany produkt P&G takich marek jak Ariel, Vizir czy Fairy w sieciach sklepów Kaufland, pomogli sfinansować posiłki dla podopiecznych Stowarzyszenia. W ramach dotychczasowej współpracy partnerów dostarczono już ponad 25 000 posiłków.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Współpraca startupów i inwestorów. 45 firm dołączyło do Łódzkiej SSE

press

Współpraca startupów i inwestorów. 45 firm dołączyło do Łódzkiej SSE

Oficjalnie w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej zostało powitanych 26 inwestorów i 19 startupów. Wśród inwestorów dominują firmy z branż: spożywczej, meblarskiej, chemicznej, ale pojawiają się także usługi dla e-commerce i nowoczesne Data Center. Startupy zaprezentowały innowacje, nad którymi pracowały od kilku miesięcy. Ich drogi połączyły się na jednej scenie, ponieważ Łódzka SSE stwarza możliwości współpracy młodych firm technologicznych właśnie z inwestorami.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

„Uczniowskie Ekonawyki”: znamy zwycięzców konkursu

press

„Uczniowskie Ekonawyki”: znamy zwycięzców konkursu

„Uczniowskie Ekonawyki” to program edukacji ekologicznej opracowany przez Fundację Nasza Ziemia, P&G oraz doświadczony zespół metodyczny, a jego głównym celem jest zachęcenie dzieci i młodzieży do świadomego i aktywnego dbania o środowisko. Jedną z form angażującej edukacji programu był konkurs, w którym organizatorzy nagrodzili projekty ekologiczne uczniów, przyznając im granty pieniężne na realizację ich kreatywnych pomysłów. Poznajmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu!

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Wspólnie na rzecz ochrony środowiska - marka Ariel rozpoczyna kampanię „Liczy się każdy stopień”

press

Wspólnie na rzecz ochrony środowiska - marka Ariel rozpoczyna kampanię „Liczy się każdy stopień”

Codzienne domowe obowiązki, takie jak pranie czy zmywanie naczyń mają wpływ na środowisko. Mając to na uwadze, P&G producent takich marek jak Ariel, Vizir czy Fairy, zachęca do wprowadzenia małych zmian, które mogą znacząco pomóc planecie. Wybieranie produktów, których opakowania pochodzą z recyklingu, korzystanie ze zmywarki do naczyń czy odpowiednia segregacja odpadów pozwolą zadbać o planetę, a także zaoszczędzić zasoby naturalne. W najnowszej kampanii marki Ariel „Liczy się każdy stopień”, producent zachęca do obniżenia temperatury prania i zwraca uwagę, że pranie w 30°C zmniejsza zużycie energii elektrycznej, a dzięki temu zmniejsza się też emisja gazów cieplarnianych wytworzonych w procesie prania, i to aż o 35%!

czytaj więcej

Procter & Gamble rozpoczyna wieloletnią współpracę z Fundacją Archewell

Procter & Gamble rozpoczyna wieloletnią współpracę z Fundacją Archewell

Procter & Gamble, lider branży FMCG, nawiązał wieloletnią międzynarodową współpracę z Fundacją Archewell, założoną przez księcia Harry’ego i księżną Meghan, organizacją non-profit powołaną w celu budowania wspólnoty w społeczeństwie.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL