FRU
Informacje prasowe

Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl

Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl

Lato w pełni, a to oznacza czas wakacyjnych wyjazdów. Jak pokazują dane sprzedażowe Fru.pl Polacy planują podróże i szukają najlepszych ofert już od początku roku. Od stycznia do czerwca 2024 roku platforma pięciokrotnie pobiła rekord miesięcznej sprzedaży biletów, z czego czerwiec był jak dotąd bezkonkurencyjny – w porównaniu do tego samego okresu w 2023 roku sprzedaż biletów...

czytaj więcej

Dzień Włóczykija z Fru.pl

Dzień Włóczykija z Fru.pl

W dzisiejszym świecie, pełnym możliwości i technologicznych udogodnień, podróżowanie stało się prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Obserwujemy też różne typy podróżników – samotnych i spontanicznych włóczęgów, pasjonatów konkretnych miejsc, odhaczających marzenia z listy czy wielbicieli wypraw w dużym gronie, w myśl zasady – nieważne gdzie, ważne z kim. Wszyscy oni mogą dziś...

czytaj więcej

Dwa razy więcej opóźnionych lotów w czerwcu.* Czy letnie podróże muszą być tak stresujące?

Dwa razy więcej opóźnionych lotów w czerwcu.* Czy letnie podróże muszą być tak stresujące?

Wakacje to czas wyczekiwany, radosny i przyjemny. Niemal każdy marzy o spokojnym wyjeździe, bez zbędnych zakłóceń, kłopotów czy opóźnień. Niestety, te ostatnie wydają się być wpisane w wiele urlopowych grafików, zwłaszcza wśród podróżujących samolotami. ...

czytaj więcej

Ponad 15 proc. Polaków planuje wydać na urlop powyżej 4501 zł* na osobę, a średnia cena biletu lotniczego w okresie wakacyjnym wynosi 645 zł**

Ponad 15 proc. Polaków planuje wydać na urlop powyżej 4501 zł* na osobę, a średnia cena biletu lotniczego w okresie wakacyjnym wynosi 645 zł**

Blisko połowa (46,4 proc.) rodaków planuje tego lata co najmniej kilka city-breaków, a 39,1 proc. wybiera się na dłuższe wakacje. Ponad 75 proc. zamierza podróżować po Europie, a wśród najpopularniejszych kierunków są: Rzym, Alicante, Paryż, Barcelona, Londyn, Mediolan, Malaga, Majorka – wynika z danych własnych oraz ankiety* przeprowadzonej przez platformę do rezerwacji biletów...

czytaj więcej

„FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży” Fru.pl ruszyło z nową kampanią marketingową

„FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży” Fru.pl ruszyło z nową kampanią marketingową

3 czerwca wystartowała letnia, globalna kampania promująca Fru.pl. Platforma internetowa umożliwia klientom rezerwację biletów lotniczych oraz oferuje szereg kompleksowych usług zapewniając przyjemne i komfortowe podróżowanie. ...

czytaj więcej

41% podróżnych* rezygnuje z zakupu, gdy wzrośnie cena biletu – Fru.pl wprowadza usługę „Blokada Ceny”

41% podróżnych* rezygnuje z zakupu, gdy wzrośnie cena biletu – Fru.pl wprowadza usługę „Blokada Ceny”

Znajdujesz bilety w świetnej cenie, ale zanim je kupisz musisz wszystko sprawdzić. A wtedy zaczynają się problemy – ten jeden znajomy z paczki nie odpisuje na wiadomości, mąż nie może złapać szefa, by potwierdzić urlop. ...

czytaj więcej

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL