FRU
Informacje prasowe

Fru świętuje 18-lecie istnienia i prezentuje nowe logo – symbol kolejnego etapu w rozwoju firmy

Po 18 latach obecności na rynku grupy ITH, do której należy Fru, marka wchodzi w nowy etap rozwoju, prezentując odświeżone logo, które odzwierciedla jej zaangażowanie w tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla podróżnych. ...

czytaj więcej

Z wyprzedzeniem czy spontanicznie: jak kobiety kupują bilety lotnicze?

Z wyprzedzeniem czy spontanicznie: jak kobiety kupują bilety lotnicze?

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet platforma Fru.pl zbadała, jak kobiety planują swoje podróże. Panie chętnie latają solo (44%) lub w parach (33%), a większość ich wyjazdów to krótkie eskapady trwające do 8 dni. ...

czytaj więcej

O 49% wzrosła liczba biletów lotniczych sprzedanych przez grupę ITH, właściciela marki Fru.pl

O 49% wzrosła liczba biletów lotniczych sprzedanych przez grupę ITH, właściciela marki Fru.pl

Kraków, 27 lutego 2025 r. – W porównaniu z 2023 r. o 49% wzrosła liczba biletów sprzedanych przez grupę ITH (Interactive Travel Holdings), do której należy platforma do zakupu biletów lotniczych Fru.pl. ...

czytaj więcej

W trakcie Styczniowych Okazji Polacy zakupili bilety lotnicze do 333 destynacji na całym świecie

W trakcie Styczniowych Okazji Polacy zakupili bilety lotnicze do 333 destynacji na całym świecie

Najtańszy bilet zakupiony podczas Styczniowych Okazji kosztował 48 zł na trasie z Warszawy do Gdańska Polacy planowali wakacje na cały rok: najkrótszy booking window był z wylotem tego samego dnia, a najdłuższy wyniósł 355 dni Pierwsze zakupy zrobiono 1 stycznia o 00:22 W poniedziałek 13 stycznia odnotowano rekordową sprzedaż biletów Podczas Styczniowych Okazji bilety rozeszły...

czytaj więcej

Rzym, Londyn, Burkina Faso, Mikronezja – czyli podróże Polaków w 2024 roku

Rzym, Londyn, Burkina Faso, Mikronezja – czyli podróże Polaków w 2024 roku

Rozchwytywane i uwielbiane kierunki mieszały się z niszowymi i mało oczywistymi destynacjami. Mimo rynkowych zawirowań i licznych spekulacji, ceny biletów często zaskakiwały spadkami, a wiele prognoz nie znalazło potwierdzenia w rzeczywistości. ...

czytaj więcej

Styczniowe Okazje, smaczne okazje – bilety i zapiekanki tańsze nawet o 60 proc.

Styczniowe Okazje, smaczne okazje – bilety i zapiekanki tańsze nawet o 60 proc.

Fru.pl przez cały styczeń przypomina, że właśnie teraz jest czas na zakup tanich biletów lotniczych. Aby wzmocnić przekaz, marka zorganizowała nietypową akcję, zapraszając mieszkańców i turystów na najsmaczniejsze krakowskie zapiekanki w promocyjnych cenach. ...

czytaj więcej

Elżbieta Górecka-Wysocka

Senior Account Manager

MSL