FRU
Informacje prasowe

Grupa ITH, właściciel marki Fru, została partnerem PLL LOT w Europie Środkowo-Wschodniej

Grupa ITH, właściciel marki Fru, została partnerem PLL LOT w Europie Środkowo-Wschodniej

Warszawa, 21 maja 2025 – Grupa ITH ogłosiła bezpośrednią integrację oferty Polskich Linii Lotniczych LOT, czym rozpoczyna strategiczne partnerstwo. To pierwsze tego typu porozumienie dla obu firm w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. ...

czytaj więcej

Polacy na majówce: wczesne rezerwacje, top kierunki, długość wyjazdów

Polacy na majówce: wczesne rezerwacje, top kierunki, długość wyjazdów

Nadchodzi uwielbiana, długo wyczekiwana przez wszystkich majówka. W pierwszej piątce najpopularniejszych kierunków znalazły się: Rzym, Mediolan, Paryż, Alicante, Malaga Barcelona jest wciąż popularna, ale ustąpiła miejsca wspomnianym wyżej hiszpańskim miastom Znaczący spadek w rankingu odnotował Londyn Aż 30 proc. osób zaplanowało swój tegoroczny wyjazd z dużym wyprzedzeniem...

czytaj więcej

Fru świętuje 18-lecie istnienia i prezentuje nowe logo – symbol kolejnego etapu w rozwoju firmy

Po 18 latach obecności na rynku grupy ITH, do której należy Fru, marka wchodzi w nowy etap rozwoju, prezentując odświeżone logo, które odzwierciedla jej zaangażowanie w tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla podróżnych. ...

czytaj więcej

Z wyprzedzeniem czy spontanicznie: jak kobiety kupują bilety lotnicze?

Z wyprzedzeniem czy spontanicznie: jak kobiety kupują bilety lotnicze?

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet platforma Fru.pl zbadała, jak kobiety planują swoje podróże. Panie chętnie latają solo (44%) lub w parach (33%), a większość ich wyjazdów to krótkie eskapady trwające do 8 dni. ...

czytaj więcej

O 49% wzrosła liczba biletów lotniczych sprzedanych przez grupę ITH, właściciela marki Fru.pl

O 49% wzrosła liczba biletów lotniczych sprzedanych przez grupę ITH, właściciela marki Fru.pl

Kraków, 27 lutego 2025 r. – W porównaniu z 2023 r. o 49% wzrosła liczba biletów sprzedanych przez grupę ITH (Interactive Travel Holdings), do której należy platforma do zakupu biletów lotniczych Fru.pl. ...

czytaj więcej

W trakcie Styczniowych Okazji Polacy zakupili bilety lotnicze do 333 destynacji na całym świecie

W trakcie Styczniowych Okazji Polacy zakupili bilety lotnicze do 333 destynacji na całym świecie

Najtańszy bilet zakupiony podczas Styczniowych Okazji kosztował 48 zł na trasie z Warszawy do Gdańska Polacy planowali wakacje na cały rok: najkrótszy booking window był z wylotem tego samego dnia, a najdłuższy wyniósł 355 dni Pierwsze zakupy zrobiono 1 stycznia o 00:22 W poniedziałek 13 stycznia odnotowano rekordową sprzedaż biletów Podczas Styczniowych Okazji bilety rozeszły...

czytaj więcej

Magdalena Gruszka

Account Manager

MSL