Aktualności MSL Group

Należy do kategorii:
press

Megaogórki wyhodowane – konkurs literacki rozstrzygnięty

press

Megaogórki wyhodowane – konkurs literacki rozstrzygnięty

Znamy laureatów II edycji konkursu literackiego, organizowanego przez agencję Ciszewski PR przy współpracy z serwisem PRoto.pl. Z nadesłanych artykułów dowiedzieliśmy się o nowym nośniku reklamy w postaci naklejek na zęby, o akcji zapobiegającej wypaleniu zawodowemu papieża oraz o kampanii promocyjnej wódki „Literatka”, zachęcającej do pracy twórczej pod wpływem alkoholu.  Zwyciężczynią...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
raport

Strategia i realizacja obecności marki Cashmere na FB - case study

raport

Strategia i realizacja obecności marki Cashmere na FB - case study

Social media to obszar, który jest coraz śmielej eksplorowany przez marki z branży kosmetycznej. Jednak do 2011 roku żadna z marek DAX Cosmetics nie prowadziła działań w tym zakresie. Od jesieni 2010 Ciszewski Internet współpracuje z DAX Cosmetics i pierwszą marką, którą wspólnie zdecydowaliśmy się wprowadzić w świat mediów społecznościowych była Cashmere – linia kosmetyków ciesząca...

czytaj więcej
press

Wyhoduj mega ogórka w konkursie literackim Ciszewski PR i PRoto.pl

14 lipca rusza II edycja konkursu literackiego organizowanego wspólnie przez agencję Ciszewski PR oraz serwis PRoto.pl. Tegorocznym zadaniem jest wymyślenie jak najbardziej absurdalnego tematu i przedstawienie go w taki sposób, aby zainteresować nim dziennikarzy w sezonie wakacyjnym. ...

czytaj więcej
press

Ciszewski PR z Dyrektorem Strategicznym

Barbara Sołtysińska objęła stanowisko Dyrektora Strategicznego w Ciszewski PR, które zostało utworzone w strukturach agencji w marcu br.  Sołtysińska odpowiada za wsparcie Dyrektora Zarządzającego w rozwoju firmy, wdrażanie innowacji oraz wsparcie kluczowych klientów agencji. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
raport

Potencjał marketingowy polskiej piłki niezagrożony

raport

Potencjał marketingowy polskiej piłki niezagrożony

Według badania, przeprowadzonego przez agencję informacyjną PRESS-SERVICE Monitoring Mediów na zlecenie Ciszewski Marketing Sportowy, w prasie dominują informacje neutralne, stanowiące blisko 86% doniesień nt. ...

czytaj więcej
press

Ciszewski Public Relations partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Po ponad rocznej współpracy agencja Ciszewski Public Relations została Partnerem Wspierającym Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) - największej pozarządowej organizacji w Polsce, zajmującej się promocją idei społecznej odpowiedzialności biznesu. ...

czytaj więcej