Aktualności MSL Group

Należy do kategorii:
raport

Polacy najchętniej jedzą z rodziną i przyjaciółmi

raport

Polacy najchętniej jedzą z rodziną i przyjaciółmi

Segmentacja internautów ze względu na zwyczaje żywieniowe Każdy z nas lubi jeść inaczej. Jedni wolą spożywać posiłki z rodziną, inni z przyjaciółmi, jeszcze inni nie przywiązują wagi do jedzenia, traktując je głównie jako źródło energii. ...

czytaj więcej
press

Ciszewski MSL ze specjalizacją Food&Beverages

Agencja Ciszewski MSL należąca do międzynarodowej sieci MSLGROUP wkracza na rynek z nową specjalizacją. W oparciu o długoletnie doświadczenie w strukturach agencji został wyodrębniony zespół Food&Beverages. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Agencja Ciszewski MSL kolejny raz doceniona w Europie

press

Agencja Ciszewski MSL kolejny raz doceniona w Europie

Ciszewski MSL będąca częścią międzynarodowej sieci MSLGROUP została po raz drugi z rzędu nominowana do prestiżowej nagrody SABRE Awards w kategorii Eastern Europe Consultancy of the Year. Listę nominowanych, poza polskimi agencjami uzupełniają przedstawiciele agencji z Rumunii, Bułgarii oraz Czech. ...

czytaj więcej
press

Ciszewski MSL Marketing Sportowy zdobywcą statuetki European Excellence Awards 2012

Po raz szósty wręczone zostały nagrody w jednym z największych konkursów europejskiej branży PR – European Excellence Awards 2012. Zdobywcą tytułu Najlepszej Kampanii w kategorii „National and Regional Campaigns: Poland, Russia, Ukraine” została akcja „Grajmy w piłkę”, realizowana przez Ciszewski MSL Marketing Sportowy dla marki Cisowianka. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Football: Politics of the Global Game

press

Football: Politics of the Global Game

29 i 30 listopada na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się konferencja poświęcona globalnemu wymiarowi najpopularniejszej dyscypliny sportowej świata. Honorowy patronat nad tym wydarzeniem objął rektor UW – prof. Marcin Pałys, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polski Związek Piłki Nożnej oraz Ciszewski MSL Marketing Sportowy. ...

czytaj więcej
press

Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego

O tym, jak efektywnie wykorzystać potencjał marketingowy wynikający z organizacji dużych imprez sportowych takich jak UEFA EURO 2012 ™ oraz Igrzyska Olimpijskie 2012, opowiedzą uczestnicy konferencji „Efektywne wykorzystywanie marketingu sportowego”. ...

czytaj więcej