Publicis Groupe
Informacje prasowe

Spark Foundry obsługuje mediowo Segafredo Selezione

Spark Foundry obsługuje mediowo Segafredo Selezione

Agencja mediowa Spark Foundry – należąca do Publicis Groupe Polska - wygrała przetarg na obsługę mediową linii kaw Segafredo Selezione. Oznacza to rozszerzenie działań prowadzonych na rzecz tego klienta przez Publicis Groupe od 2019 roku, które dotychczas skoncentrowane były na performance marketingu i e-commerce. ...

czytaj więcej

Starcom HX Study: Polacy zaczęli segregować odpady

Starcom HX Study: Polacy zaczęli segregować odpady

Aż 96 proc. respondentów deklaruje, że segreguje śmieci, 80 proc. z nich robi to zawsze lub prawie zawsze – wynika z badania HX Study, w którym agencja Starcom przeanalizowała zachowania Polaków w najważniejszych obszarach związanych z ochroną środowiska. ...

czytaj więcej

Spark Foundry ponownie wygrywa przetarg na obsługę mediową VIVUS Finance

Spark Foundry ponownie wygrywa przetarg na obsługę mediową VIVUS Finance

W wyniku przeprowadzonego przetargu Vivus Finance, FinTech świadczący usługi pożyczkowe, ponownie zdecydował się na przedłużenie współpracy z agencją mediową Spark Foundry, należącą do Publicis Groupe. To już trzeci przetarg rozpisany przez Vivusa, w którym zwyciężył Spark Foundry. ...

czytaj więcej

Publicis Groupe konsoliduje kompetencje Commerce

Publicis Groupe konsoliduje kompetencje Commerce

Do struktury Publicis Commerce Polska został włączony zespół zarządzany przez Pawła Wojciechowskiego, który funkcjonował dotychczas w ramach agencji marketingu efektywnościowej Performics. Tym samym zakończono proces integracji kompetencji commerce w obrębie Grupy Publicis. ...

czytaj więcej

Zenith obronił budżet mediowy INEA

Warszawa, 25 lutego 2020 Informacja prasowa INEA, jeden z liderów usług telekomunikacyjnych, rozstrzygnął przetarg mediowy, wybierając agencję mediową Zenith (Publicis Groupe). Jest to kontynuacja współpracy trwającej od 2015 roku. ...

czytaj więcej

Smak Japonii. O YA! – Nowa kampania mediowa OYAKATA

Smak Japonii. O YA! – Nowa kampania mediowa OYAKATA

Wystartowała nowa kampania promująca dania i zupy instant OYAKATA − produkowane przez Ajinomoto Poland Sp. z o.o., która jest spółką japońskiej korporacji Ajinomoto Co., Inc. Jest to kampania obejmująca media o zasięgu ogólnopolskim. Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa