Publicis Groupe
Informacje prasowe

Zaproszenie_IBM_PublicisGroupe_Konferencja_C-Suite Study: Data&AI for Leadership Event"

ZAPROSZENIE IBM Polska wraz z Publicis Groupe zapraszają na spotkanie prasowe, podczas którego przedstawimy wnioski z 20. edycji badania IBM Global C-suite Study. W globalnym badaniu uczestniczyło blisko 13500 respondentów, w tym w Polsce rozmawialiśmy z ponad 220 przedstawicielami kadry zarządzającej wysokiego szczebla. ...

czytaj więcej

Kamil Kołak dołącza do Publicis Groupe

Kamil Kołak dołącza do Publicis Groupe

Warszawa, 10 stycznia 2020 Kamil Kołak objął stanowisko Accout Directora w Publicis Groupe, zasilając szeregi zespołu PlatformGSK, odpowiedzialnego za obsługę mediową GlaxoSmithKline. Kamil Kołak posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobywał w agencjach mediowych:  Mediacom, Mindshare oraz OMD. ...

czytaj więcej

Zenith: Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie

Zenith: Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie

Warszawa, 10 grudnia 2019 Zenith: Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%. ...

czytaj więcej

Starcom: Rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale i wzrósł aż o 6,3% Po dziewięciu miesiącach dynamika wyniosła 2,9%

Starcom: Rynek reklamy przyspieszył w trzecim kwartale i wzrósł aż o 6,3% Po dziewięciu miesiącach dynamika wyniosła 2,9%

Warszawa, 6 grudnia 2019  Po dziewięciu miesiącach 2019 polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1 proc. w pierwszym kwartale do 6,3 proc. w trzecim. Internet zwiększył swój udział w rynku do 36,5%. ...

czytaj więcej

Komentarz ekspercki: Obuwie w e-commerce w obliczu Black Friday

Komentarz ekspercki: Obuwie w e-commerce w obliczu Black Friday

Choć nie dopadło nas jeszcze szaleństwo zakupowe na miarę zachodnich wyprzedarzy, Black Friday to wydarzenie, które w świadomości Polaków istnieje już od paru lat. To prawdziwe święto dla handlu detalicznego i specjalna okazja dla konsumentów na zakup elektroniki, ubrań czy butów w promocjnej cenie. ...

czytaj więcej

Zenith: w 2019 roku, po raz pierwszy w historii, globalne wydatki na programmatic przekroczą 100 mld USD

25 listopada 2019 Zenith: w 2019 roku, po raz pierwszy w historii, globalne wydatki na programmatic przekroczą 100 mld USD Do 2020 roku programmatic będzie stanowił 69%reklam online na świecie W 2020 roku globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym będą stanowiły 69% wydatków na reklamę online* – wynika z raportu Programmatic Marketing Forecasts opublikowanego...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa