Publicis Groupe
Informacje prasowe

Zenith: Wzrost wydatków reklamowych w sektorze Beauty dzięki e-commerce i digital

Warszawa, 13 listopada 2019 Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie, po dwóch latach spadku, w okresie 2019-2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii Beauty. ...

czytaj więcej

Performics Polska z nagrodą za kompleksową kampanię e-commerce

Performics Polska z nagrodą za kompleksową kampanię e-commerce

Warszawa, 25 października 2019 Performics Polska z nagrodą za kompleksową kampanię e-commerce Jury konkursu Global Vanguard Award przyznało tytuł Best Integrated Campaign za kampanię reklamową dla supermarketu online Frisco.pl, którą polski oddział agencji Performics przygotował w modelu Power of One wspólnie z agencjami Zenith, LiquidThread i departamentem Data Science Publicis Groupe. ...

czytaj więcej

Droga do konwersji w sektorze health & beauty, czyli jak efektywnie sprzedawać kosmetyki w sieci

Droga do konwersji w sektorze health & beauty, czyli jak efektywnie sprzedawać kosmetyki w sieci

Informacja prasowa Warszawa, 17 października 2019 Droga do konwersji w sektorze health & beauty, czyli jak efektywnie sprzedawać kosmetyki w sieci Oczywiste jest, że kupno nowego samochodu, mieszkania czy domu nie może trwać krótko, ale co powiesz na to, że ścieżka zakupowa kosmetyków typu szminka czy krem i to w sklepie internetowym, może być rozciągnięta nawet do 34 dni? Tak,...

czytaj więcej

Crunchips WOW - na maxa intensywna Nowość!

Crunchips WOW - na maxa intensywna Nowość!

Wystartowała kampania nowych Crunchips WOW, extra falistych chipsów o smakach: Jalapenio&Cheese Inferno, Paprika&Cream Pleasure oraz Wasabi&Cream Dream. Za planowanie mediów i komunikację w social media odpowiadają agencje należące do Publicis Groupe: Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread. ...

czytaj więcej

Zenith Forecast 10.2019_social media trzecim największym kanałem reklamowym na świecie w 2019

Zenith: social media w 2019 roku trzecim największym kanałem reklamowym na świecie  Nieznaczne spowolnienie rynku reklamowego w Polsce Agencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 roku z 3,9% na 3,1%, czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB. ...

czytaj więcej

Starcom HX Study: Spożywcze e-zakupy – jak spróbujesz to zostaniesz?

  Warszawa, 04.10.2019 Agencja mediowa Starcom przeprowadziła, kolejne z cyklu, badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest e-zakupom spożywczym. Z badania wynika, że już niemal co czwarty Polak kupował żywność w sieci i choć na razie tylko 3 proc. respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez internet, to wśród osób, które kiedykolwiek...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa