Publicis Groupe
Informacje prasowe

Starcom HX Study: 64 proc. dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR

Aż 70 proc. Polaków w wieku powyżej 18 lat skanowało kod QR, a 64 proc. potwierdza, że skanuje je regularnie. Osoby skanujące kody QR w zdecydowanej większości przypadków robią to przynajmniej raz na miesiąc lub częściej. ...

czytaj więcej

Zenith: ponownie z Kompanią Piwowarską

Zenith: ponownie z Kompanią Piwowarską

Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith, należącym do Publicis Groupe. Kolejny raz, decyzja została podjęta bez przetargu, na bazie przedstawionej oferty i oceny dotychczasowej wpółpracy. ...

czytaj więcej

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS

Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich Klientów. ...

czytaj więcej

Publicis Groupe wprowadza na rynek agencję Yotta

Publicis Groupe wprowadza na rynek agencję Yotta

Nowe podejście do usług doradczo - wdrożeniowych w dziedzinie danych i technologii. Publicis Groupe tworzy nową kategorię firm zajmujących się doradztwem i wdrożeniami rozwiązań wspierających rozwój biznesu przedsiębiorstw, przez wykorzystanie danych i technologii. ...

czytaj więcej

Zenith_Globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8% w 2022 roku

Koszt reklamy telewizyjnej wzrośnie 11%-13%. Wydatki na reklamę wideo online i w mediach społecznościowych będą rosły 15% rocznie do 2024 roku. Ameryka Północna będzie najsilniejszym regionem z 12% wzrostem wydatków na reklamę w tym roku. ...

czytaj więcej

Electrolux z kampanią promującą POWER HYGIENIC 800

Electrolux z kampanią promującą POWER HYGIENIC 800

Ruszyła kampania promująca najnowszy odkurzacz bezprzewodowy marki Electrolux – POWER HYGIENIC 800. Kampania prowadzona jest w telewizji i kanałach digital, w tym social media i video online. W czerwcu do działań promocyjnych zostaną zaangażowani również influencerzy. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa