Publicis Groupe
Informacje prasowe

Publicis Commerce jako pierwsza w Polsce z międzynarodowym certyfikatem GS1

Publicis Commerce jako pierwsza w Polsce z międzynarodowym certyfikatem GS1

Publicis Commerce, jako pierwsza agencja w Polsce wyspecjalizowana w eCommerce, weszła w ścisłe partnerstwo z międzynarodową organizacją GS1, standaryzującą i certyfikującą procesy tworzenia materiałów na potrzeby działań eCommerce. ...

czytaj więcej

Zenith: Wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7%

Zenith: Wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7%

Rosnąca widowania kanałów cyfrowych oraz inwestycje w e-commerce napędzają roczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7%   Reklama Out-of-home odbije się od dna, po załamaniu spowodowanym przez COVID-19, z rocznym wzrostem na poziomie 9% Całkowite wydatki na reklamę w branży FMCG w 2023 r. przekroczą poziom z 2019 roku Chiny przodują w transformacji cyfrowej,...

czytaj więcej

Samsung z pierwszą w Polsce kampanią wykorzystującą reklamę konwersacyjną

Samsung z pierwszą w Polsce kampanią wykorzystującą reklamę konwersacyjną

Agencja mediowa Starcom nawiązała współpracę z firmą Cavai, aby wprowadzić nowe, innowacyjne rozwiązanie w kampaniach dla firmy Samsung. Banery konwersacyjne zostały wykorzystane w kampanii informującej o nowych modelach smartfonów Samsung serii Galaxy S21 5G. ...

czytaj więcej

ERLI.pl nawiązuje współpracę z agencją mediową Spark Foundry

ERLI.pl nawiązuje współpracę z agencją mediową Spark Foundry

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą mediową nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Współpraca ze Spark Foundry to kolejny etap rozwoju ERLI. ...

czytaj więcej

„OYAKATA” z kampanią promującą nowe smaki Azji

„OYAKATA” z kampanią promującą nowe smaki Azji

Rusza kampania reklamowa dań i zup instant z makaronem marki „OYAKATA”, należącej do firmy Ajinomoto Poland, która stanowi część japońskiej korporacji Ajinomoto Group. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. ...

czytaj więcej

Zenith: Paweł Adamczyk dołącza do zespołu

Zenith: Paweł Adamczyk dołącza do zespołu

Paweł Adamczyk obejmuje stanowisko Communications & Business Director w Zenith Polska. Zarządzać będzie zespołami odpowiedzialnymi za startegię, planowanie i zakup mediów na rzecz Klientów: Wedel, Sephora oraz Disney. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa