Publicis Groupe
Informacje prasowe

Zenith: Dzięki wydatkom na reklamę video oraz e-commerce, globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej niż zakładano

Zenith: Dzięki wydatkom na reklamę video oraz e-commerce, globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej niż zakładano

Zenith: Dzięki wydatkom na reklamę video oraz e-commerce, globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej niż zakładano   Obecnie szacowany spadek wydatków na reklamę w roku 2020 wyniesie 7,5%, to mniej w porównaniu z lipcową prognozą zakładającą spadek o 9,1%. ...

czytaj więcej

FREE NOW wybiera agencję Starcom do obsługi mediowej

FREE NOW wybiera agencję Starcom do obsługi mediowej

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, rozpoczyna współpracę z FREE NOW (wcześniej mytaxi) – multiplatformą mobilności miejskiej, która pozwala zamówić przejazd taksówką, a także wynająć hulajnogę elektryczną, auto czy skuter na minuty. ...

czytaj więcej

Clarins Everlasting - kampania nowej serii kosmetyków marki Clarins

Clarins Everlasting - kampania nowej serii kosmetyków marki Clarins

Ruszyła kampania reklamowa serii produktów do makijażu Clarins Everlasting, produkowanych przez francuską markę kosmetyczną Clarins (Orbico Beauty). Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania na Facebooku - agencja marketingu efektywnościowego Performics. ...

czytaj więcej

Zenith: Wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne pomimo pandemii

Wzrost oglądalności telewizji i płatnych serwisów streamingowych, jakość ich produkcji oraz konkurencja na tym rynku sprawiły, że globalne wydatki reklamowe tego sektora spadną w 2020 roku jedynie o 0,2%.  Marki wideo wydadzą 57% swojego budżetu reklamowego na działania w kanale digital w roku 2020.  Spadki przychodów telewizji z reklam bezpłatnej i płatnej, spodziewane w 2021 i 2022 roku,...

czytaj więcej

„DAILIES TOTAL 1™ – Wygraj z dyskomfortem” − nowa kampania firmy Alcon

Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, globalnego lidera w obszarze wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce, producenta m.in soczewek kontaktowych, kropli nawilżających do oczu i płynów do pielęgnacji soczewek kontaktowych. ...

czytaj więcej

„SmakoWita. Dzięki Ziarnom” – rozpoczęła się nowa komunikacja marki Smakowita

„SmakoWita. Dzięki Ziarnom” – rozpoczęła się nowa komunikacja marki Smakowita

Firma ZT Kruszwica S.A. rozpoczęła nową kampanię reklamową marki SmakoWita pod hasłem „Dzięki Ziarnom”. Kampania to pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów, wykorzystywanych w produktach SmakoWita. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa