Aktualności MSL Group

Należy do kategorii:
press

MSL kontynuuje współpracę z festiwalem Golden Drum jako wyłączny partner komunikacyjny

press

MSL kontynuuje współpracę z festiwalem Golden Drum jako wyłączny partner komunikacyjny

Organizatorzy 25 edycji Golden Drum, jednego z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych na świecie, po raz trzeci zaprosili MSL do współpracy. Sieć agencji MSL będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne na 17. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

MSL otwiera biuro w Turcji

press

MSL otwiera biuro w Turcji

MSL kontynuuje inwestycje na rynkach wschodzących i otwiera biuro w Stambule. Nowootwarty oddział wzmocni zasięg geograficzny sieci, a co za tym idzie umożliwi pracę z obecnymi klientami w tym regionie zarządzanym przez Sebastiana Hejnowskiego. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Polacy jurorami 25-tej edycji Golden Drum

press

Polacy jurorami 25-tej edycji Golden Drum

Do grona jurorów jubileuszowej edycji festiwalu zostali zaproszeni międzynarodowi specjaliści z całego świata, m.in. trzech ekspertów z Polski: Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu, MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej; Izabela Albrychiewicz, CEO Wavemaker Poland oraz Jakub Korolczuk, Executive Creative Director Grey Group Poland.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Viva Technology: ponad 100 000 osób z całego świata na spotkaniu poświęconym innowacjom i startupom

press

Viva Technology: ponad 100 000 osób z całego świata na spotkaniu poświęconym innowacjom i startupom

Ponad 47-procentowy wzrost liczby uczestników w ciągu roku, przedstawiciele ponad 125 narodów, ponad 300 mówców, prezentacja ponad 9000 startupów Dzięki jeszcze większej liczbie prezentowanych innowacji, prestiżowym międzynarodowym partnerom i inspirującym gościom trzecia edycja Viva Technology przerosła wszystkie swoje cele i stała się obowiązkowym międzynarodowym spotkaniem...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komentarz

Reklamy na Super Bowl LII / Komentarz Sebastiana Stepaka dla NowyMarketing.pl

komentarz

Reklamy na Super Bowl LII / Komentarz Sebastiana Stepaka dla NowyMarketing.pl

Po binge-watching wszystkich reklam emitowanych podczas tegorocznego Super Bowl — Tide is killing it. To znakomita kontynuacja inicjatywy hijackingu, której pionierem było Volvo w kampanii Interception z 2015 roku. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komentarz

Maciej Polak: asystenci głosowi i internet rzeczy w motoryzacji zdominowały CES 2018

komentarz

Maciej Polak: asystenci głosowi i internet rzeczy w motoryzacji zdominowały CES 2018

Jak co roku, stolica światowego hazardu została zalana przez tysiące firm, które eksponowały swoje innowacyjne rozwiązania w trakcie CES - największych targów elektroniki użytkowej. Miałem przyjemność przyglądać się temu wydarzeniu z bliska -poniżej zgromadziłem kilka swoich skromnych spostrzeżeń.

czytaj więcej