Publicis Groupe
Informacje prasowe

Milena Urbańska dołącza do Zenith Plus

Milena Urbańska dołącza do Zenith Plus

Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) obejmując stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus. Milena Urbańska związana jest z branżą mediową od 2011 roku, poprzenio z Dentsu i Mindshare. ...

czytaj więcej

Miłosz Cielniak przechodzi do agencji mediowej Zenith

Miłosz Cielniak przechodzi do agencji mediowej Zenith

Miłosz Cielniak obejmie stanowisko Communications & Business Dyrektora w agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe), dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji. Miłosz Cielniak posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży komunikacji mediowej, ze spacjalizacją w planowaniu i zakupie mediów online i offline. ...

czytaj więcej

Lekarze bez Granic i Zenith z nową kampanią

Lekarze bez Granic i Zenith z nową kampanią

Ruszyła kampania promująca działania Lekarzy bez Granic, międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej, która co roku niesie pomoc ludziom w ponad 70 krajach. Za strategiczne planowanie i zakup kampanii w telewizji odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe. ...

czytaj więcej

Nowa kampania BLIKA z wykorzystaniem ChatGPT

Nowa kampania BLIKA z wykorzystaniem ChatGPT

Ruszyła kampania BLIKA promująca nową edycję BLIKOMANII, która wykorzystuje ChatGPT – generator tekstu bazujący na sztucznej inteligencji opracowany przez OpenAI, do stworzenia struktury SEM reklam elastycznych w Google Ads. Za koncept i testy z wykorzystaniem chatbota odpowiada agencja marketingu efektywnościowego Performics, a za strategiczne planowanie i zakup mediów agencja...

czytaj więcej

FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom

FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom

Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods. Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym kampanii digitalowych, dla całego portfolio produktów marek Bakalland, Delecta,...

czytaj więcej

Publicis Groupe CEE rozpoczyna kampanię na rzecz równości płci w Międzynarodowy Dzień Kobiet

Publicis Groupe CEE rozpoczyna kampanię na rzecz równości płci w Międzynarodowy Dzień Kobiet

Publicis Groupe CEE rozpoczyna kampanię na rzecz równości płci w Międzynarodowy Dzień Kobiet. Całorocznej inicjatywie przyświecać będzie misja wzmacnia inkluzywnej kultury pracy, w której kobiety mają równe szanse w realizacji swoich zawodowych aspiracji i celów. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa