Publicis Groupe
Informacje prasowe

Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię „Working with Cancer”

Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię „Working with Cancer”

„Working with Cancer”, to międzybranżowa koalicja firm, utworzona przez Fundację Publicis w celu eliminacji stygmatyzowania pracowników chorych na raka. W ramach inicjatywy, rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór. Film zachęcający do wsparcia pracowników chorych...

czytaj więcej

Fundacja Publicis uruchamia globalną inicjatywę "Working With Cancer”, by zlikwidować stygmatyzację chorych na raka

Fundacja Publicis uruchamia globalną inicjatywę "Working With Cancer”, by zlikwidować stygmatyzację chorych na raka

W czasie gdy, według aktualnych estymacji naukowych[1], nawet u co drugiej osoby na świecie zostanie zdiagnozowana choroba nowotworowa, Fundacja Publicis uruchamia międzybranżową koalicję, której celem jest likwidacja stygmatyzacji pracowników chorych na raka. ...

czytaj więcej

Świąteczne życzenia z przesłaniem od Publicis Groupe

Warszawa, 6 grudnia 2022 Maurice Lévy i Arthur Sadoun – szefowie Publicis Groupe – tradycyjne składają bożonarodzeniowe życzenia w formie wideo. W tym roku, udział gościa specjalnego pozwala zwrócić uwagę na ważny społecznie problem – wirusa HPV, mogącego być przyczyną nowotworu. ...

czytaj więcej

Michał Kaliński dołącza do teamu YOTTA

Michał Kaliński dołącza do teamu YOTTA

Michał Kaliński obejmie nowo utworzone stanowisko Business Development Directora w agencji doradczo-wdrożeniowej YOTTA, należącej do Publicis Groupe. Będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji i poszerzanie portfolio klientów zainteresowanych danymi oraz ich wykorzystaniem w biznesie. ...

czytaj więcej

Zenith wspiera Lekarze bez Granic

Ruszyła kampania promująca działanie Lekarzy bez Granic – międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej, która prowadzi działania w ponad 70 krajach na świecie. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe. ...

czytaj więcej

Zenith rozpoczyna współpracę z marką MIYA

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z polską marką kosmetyczną MIYA. Decyzja została podjęta bez przetargu. W zakres obowiązków agencji wchodzi strategiczne planowanie i zakup mediów. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa