Publicis Groupe
Informacje prasowe

Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania Starcom HX Study.

Kolejne badania potwierdzają, że ponad 68% Polaków to zwolennicy szczepień, podczas gdy 32% to osoby, które mają wobec nich wątpliwości, sprawiające, że nie zamierzają się szczepić. W obliczu kolejnej fali zachorowań te dane są niepokojące. ...

czytaj więcej

Publicis Groupe pierwsi w Polsce z certyfikacją TikTok Academy 2021

Publicis Groupe pierwsi w Polsce z certyfikacją TikTok Academy 2021

Ponad 170 pracowników Agencji i praktyk biznesowych Publicis Groupe Polska, jako pierwszych w kraju, ukończyło globalny program edukacyjny "TikTok Academy". To kolejny krok w zacieśnianiu partnerstwa biznesowego Grupy Publicis z jedną z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych na świecie. ...

czytaj więcej

Getin Bank wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej i przedłuża współpracę z Performics

Getin Bank wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej i przedłuża współpracę z Performics

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Getin Bank przedłużył również współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), która trwa nieprzerwanie od 2014 roku i obejmuje działania w zakresie...

czytaj więcej

HX Study Starcom: Wirtualne spotkania stały się dla nas codziennością

Blisko trzy czwarte polskich internautów deklaruje, że regularnie uczestniczy w spotkaniach on-line, wynika z badania HX Study przeprowadzonego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem Data Science Publicis Groupe. ...

czytaj więcej

Zenith: Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu

Zenith: Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu

Wydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach* wzrosną z 6,7 mld USD w 2020 r. do 7,7 mld USD w 2023 r. Marki alkoholowe wydają na reklamę w telewizji dwa razy więcej niż marki w innych kategoriach, jednak ze względu na malejącą widownię estymowany jest roczny spadek wydatków telewizyjnych w kategorii o 2,4% Producenci napojów alkoholowych szybko przestawili się na tworzenie...

czytaj więcej

Publicis Groupe Polska hubem digitalowym koncernu Stellantis w regionie

Publicis Groupe Polska hubem digitalowym koncernu Stellantis w regionie

Interdyscyplinarny zespół One Team Stellantis, utworzony w ramach Publicis Groupe Polska, będzie odpowiadał za szeroko pojęte działania digitalowe koncernu Stellantis. Obsługą Stellantis na rynki Polski, Węgier, Czech, Słowacji i Serbii zajmą się eksperci z agencji Starcom, Performics i Leo Burnett. ...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa