P&G
Informacje prasowe

P&G zmienia swoje reklamy na dostępne dla wszystkich i zachęca do tego innych

P&G zmienia swoje reklamy na dostępne dla wszystkich i zachęca do tego innych

12 października obchodzimy Światowy Dzień Wzroku organizowany przez międzynarodową koalicją VISION 2020. Obchody święta mają na celu promowanie wiedzy o wadach wzroku oraz profilaktyce. Jest to dobry moment, żeby przyjrzeć się również temu, na ile świat dookoła nas jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami. Aż 61 proc. osób z ubytkiem słuchu lub wzroku nie jest w stanie zrozumieć informacji w reklamach audiowizualnych. 45 proc. z nich czuje, że są wykluczeni, co utrudnia im podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Procter & Gamble, firma, z której produktów korzysta 7 miliardów konsumentów na całym świecie i która stara się budować świat równych szans, nie tyle podnosi poprzeczkę w temacie dostępności reklam, co raczej stawia ją na nowo. I zachęca do tego całą branżę.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej

press

Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej

Z dniem 1 września stanowisko CEO w Procter & Gamble w Europie Centralnej objął Uluc Ayik, przejmując odpowiedzialność za działania komercyjne i operacyjne firmy w 10 krajach, tj. w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Ukrainie, na Węgrzech oraz w krajach bałtyckich.

czytaj więcej

Robiąc zakupy możesz pomóc chorym dzieciom – trwa akcja „Podaruj Dzieciom Słońce”

Robiąc zakupy możesz pomóc chorym dzieciom – trwa akcja „Podaruj Dzieciom Słońce”

Do końca roku trwa wspólna akcja Procter & Gamble i Carrefour Polska na rzecz Fundacji Polsat – „Podaruj Dzieciom Słońce”. Żeby pomóc wystarczy w sklepach Carrefour kupić produkty P&G. Firma przekaże część zysku na rzecz Fundacji, aby wyremontować specjalne pokoje socjalne dla mam w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej „Przylądek Nadziei” we Wrocławiu.

czytaj więcej

Przestrzeń inspirująca do pracy. Jak zaprojektować biuro, żeby odpowiadało na nowe potrzeby pracowników?

Przestrzeń inspirująca do pracy. Jak zaprojektować biuro, żeby odpowiadało na nowe potrzeby pracowników?

Ostatnie lata pokazały nam, jak różne mogą być modele pracy. Zarówno firmy, jak i pracownicy docenili możliwość realizowania zadań służbowych nieomal z dowolnego miejsca na świecie. Jednocześnie przypomnieliśmy sobie, że firma to przede wszystkim tworzący ją pracownicy, ich wspólna wiedza i doświadczenia, a także łącząca ich kultura organizacji. Dlatego też dla wielu stało się jasne, że biuro nie jest już tylko miejscem do wykonywania obowiązków, ale przede wszystkim przestrzenią do budowania relacji, komunikacji zespołowej i wymiany doświadczeń. Firma Procter & Gamble, która od początku dba o tworzenie otwartego i sprzyjającego rozwojowi pracowników środowiska pracy, zdecydowała się odpowiedzieć na te wymagania, na nowo projektując biuro i strefą sportową. Wszystko po to, żeby odzwierciedlało ono jej wartości i filozofię, zapewniając inspirującą przestrzeń do realizacji celów zawodowych.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

P&G i Carrefour Polska dla Fundacji Polsat - wspólnie zachęcają do wzięcia udziału w kolejnej edycji programu „Podaruj Dzieciom Słońce”

press

P&G i Carrefour Polska dla Fundacji Polsat - wspólnie zachęcają do wzięcia udziału w kolejnej edycji programu „Podaruj Dzieciom Słońce”

Już 11 maja rusza „Podaruj Dzieciom Słońce”, wspólna akcja Procter & Gamble i Carrefour Polska na rzecz Fundacji Polsat. Każdy z nas może włączyć się w ten projekt – wystarczy w sklepach Carrefour kupić produkty P&G, a firma przekaże część zysku z ich sprzedaży Fundacji. Środki zebrane w ramach akcji zostaną przeznaczone na specjalne pokoje, z których korzystać mogą mamy przebywające w oddziałach onkologicznych podczas choroby swoich dzieci.

czytaj więcej

Z okazji Światowego Dnia Autyzmu Procter & Gamble podsumowuje swoje działania na rzecz osób neuroróżnorodnych

Z okazji Światowego Dnia Autyzmu Procter & Gamble podsumowuje swoje działania na rzecz osób neuroróżnorodnych

Szeroko rozumiana różnorodność jest jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej koncernu Procter & Gamble, do którego należą takie marki jak Ariel, Pampers, Oral-B czy Gilette. Firma od wielu lat działa na rzecz walki ze stereotypami i świata równych szans. Światowy Dzień Autyzmu jest okazją do podsumowania jej działań na rzecz społeczności osób neuroróżnorodnych. W ramach tworzenia różnorodnego i inkluzywnego miejsca pracy P&G prowadzi już od kilku lat program zatrudniania osób w spektrum autyzmu. Niedawno, pracownicy P&G opracowali również rozwiązanie cyfrowe dla Fundacji SYNAPSIS, które ułatwi badania przesiewowe w kierunku tego zaburzenia neurorozwojowego.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL