Świat równych szans – P&G podsumowuje swoje działania w obszarze E&I przy okazji Miesiąca Równości i Inkluzywności
Świat równych szans – P&G podsumowuje swoje działania w obszarze E&I przy okazji Miesiąca Równości i Inkluzywności
P&G od lat dąży do stworzenia świata, który jest wolny od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma równe szanse. Każdego roku w marcu, Procter & Gamble i jej marki, takie jak Ariel, Pampers, Gillette czy Pantene, świętują Miesiąc Równości i Inkluzywności. W ten sposób firma chce dać wyraz uznania innowacjom sprzyjającym włączeniu społecznemu, różnorodnym sposobom myślenia i liderom dokonującym znaczących zmian w tym obszarze.
Pracownicy P&G opracowali cyfrowe rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu. Hackathon dla Fundacji SYNAPSIS
press
Pracownicy P&G opracowali cyfrowe rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu. Hackathon dla Fundacji SYNAPSIS
Procter & Gamble to międzynarodowa korporacja, której brandy towarzyszą 7 miliardom konsumentów w ich codziennym życiu. Za globalnym sukcesem dobrze znanych marek takich jak pieluszki Pampers, proszek Ariel czy szampon do włosów Pantene stoi między innymi innowacyjność. Taka, którą kojarzymy z laboratorium badawczym, ta, którą P&G wykorzystuje w marketingu, a także związana z cyfryzacją pozwalającą na sprawne i efektywne zarządzanie procesami w firmie i jej funkcjonowanie. Wiele z tych innowacji powstaje w Polsce – w drugim co do wielkości hubie IT P&G na świecie. Jego pracownicy to osoby o ogromnej i różnorodnej wiedzy. To właśnie oni wzięli udział w wewnętrznym hackathonie. Mieli okazję połączyć swoje siły, pasję i umiejętności, by stworzyć aplikację, która pomoże rodzicom, opiekunom i lekarzom we wczesnym i szybkim przeprowadzeniu badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu u dzieci. Dla uczestników hackathonu była to możliwość wykorzystania swoich umiejętności inaczej niż na co dzień, współpracy z ekspertami z różnych dziedzin i rozwoju, a także bezpośredniego zaangażowania w ważny społecznie projekt. To już kolejna, po programie zatrudniania osób neuroróżnorodnych w P&G, inicjatywa wspierająca osoby w spektrum autyzmu.
Kolejne 10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci - rusza IV edycja akcji P&G "Czyste pomaganie”
press
Kolejne 10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci - rusza IV edycja akcji P&G "Czyste pomaganie”
Ciepły posiłek każdego dnia jest bardzo ważny niemal we wszystkich aspektach rozwoju dziecka – zarówno fizycznym, jak i psychicznym. Tymczasem problem niedożywienia najmłodszych wciąż pozostaje aktualny. Dlatego Procter & Gamble już po raz czwarty łączy siły ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce w Polsce, aby zapewnić ciepły posiłek dzieciom w potrzebie. W akcję mogą zaangażować się konsumenci, którzy kupując wybrane produkty marek P&G w sieci sklepów Carrefour, pomagają sfinansować obiady dla podopiecznych Stowarzyszenia. W dotychczasowych akcjach P&G ufundowało już ponad 40 000 posiłków, a do końca grudnia przekaże kolejne 10 000.
Citizen developerzy, analitycy danych: P&G sięga po niezwykłe umiejętności osób neuroróżnorodnych
press
Citizen developerzy, analitycy danych: P&G sięga po niezwykłe umiejętności osób neuroróżnorodnych
Szacuje się, że około 20% ludzi na świecie to osoby neuroróżnorodne, czyli takie, które wyróżniają szczególne cechy neurorozwojowe, między innymi te ze spektrum autyzmu. I choć mówi się o nich coraz więcej, według Autism-Europe bez pracy pozostaje nadal 90%. Tymczasem zatrudnienie osób neuroróżnorodnych to dla nich szansa na wykorzystanie ich często niezwykłych umiejętności, a dla firmy możliwość zyskania przewagi konkurencyjnej w wielu obszarach – innowacji, produktywności czy kultury organizacyjnej. Procter & Gamble należy do grona, wciąż niewielu firm na polskim rynku, które zatrudniają takich pracowników. Dzięki specjalnemu programowi rekrutacji talentów, pracę w firmie rozpoczynają właśnie kolejne osoby neuroróżnorodne.
Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”
press
Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”
Znamy już 31 zwycięskich szkół wspólnej akcji Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci sklepów Biedronka – „Każdy Dzień na Medal”. W programie, w którym granty wynosiły do 60 000 złotych, udział mogły wziąć wszystkie publiczne szkoły podstawowe w Polsce.
Już można głosować na szkoły ze swojego województwa i pomóc im wygrać dofinansowanie na projekty sportowe od P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji Olimpijskiej
press
Już można głosować na szkoły ze swojego województwa i pomóc im wygrać dofinansowanie na projekty sportowe od P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji Olimpijskiej
Trwa właśnie drugi etap programu „Każdy Dzień na Medal”, w ramach którego można głosować na projekty sportowe zgłoszone przez szkoły podstawowe z całej Polski. Wspólna inicjatywa firmy Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci Biedronka umożliwi realizację tych pomysłów, które zdobędą najwięcej głosów. Dwie szkoły z każdego województwa wygrają grant na realizację działań w wysokości do 60 000 PLN. Przyznana zostanie też nagroda dla jednej ze szkół pod patronatem olimpijczyków. Łącznie wybrane więc zostaną 33 spośród ponad 150 zgłoszeń. Głosowanie trwa do 4 sierpnia 2022, jego zwycięzców poznamy do 9 sierpnia 2022. Głosować można pod adresem https://www.everydayme.pl/dzien-na-medal-glosowanie.