P&G
Informacje prasowe

Nowoczesne technologie produkcji i dynamiczny rozwój zawodowy. Warszawska fabryka Procter & Gamble oferuje ambitne ścieżki kariery dla inżynierów i menedżerów

Nowoczesne technologie produkcji i dynamiczny rozwój zawodowy. Warszawska fabryka Procter & Gamble oferuje ambitne ścieżki kariery dla inżynierów i menedżerów

Fabryka Pampers na warszawskim Targówku to jeden z największych zakładów produkujących pieluszki tej marki w regionie. Każdego dnia z jej wyrobów korzystają miliony dzieci w 50 krajach na świecie. Dla firmy to swoisty „lighthouse”, gdzie testuje się i wdraża nowe technologie stosowane potem przez firmę na szeroką skalę. ...

czytaj więcej

Finał akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”. P&G i Fundacja Polsat stworzyli pokoje socjalne na oddziałach onkologicznych

Finał akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”. P&G i Fundacja Polsat stworzyli pokoje socjalne na oddziałach onkologicznych

Dzięki wspólnym działaniom Procter & Gamble i Carrefour Polska na rzecz Fundacji Polsat we wrocławskim „Przylądku Nadziei” powstało 11 pokoi socjalnych. Skorzystają z nich rodzice i opiekunowie dzieci przebywających na oddziałach onkologicznych za sprawą prowadzonej od maja akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”. ...

czytaj więcej

Świat równych szans dla kobiet i mężczyzn. Procter & Gamble pokazuje, jak to osiągnąć

Świat równych szans dla kobiet i mężczyzn. Procter & Gamble pokazuje, jak to osiągnąć

P&G ogłosiła kolejny kamień milowy w dążeniu do stworzenia firmy równych szans: równą reprezentację kobiet i mężczyzn na stanowiskach menedżerskich. Tym samym udowadnia, że równość i inkluzywność to nie tylko hasła, ale poważnie traktowana strategia biznesowa i trwały element kultury organizacyjnej P&G. Choć koncern w kontekście równości zrobił już bardzo wiele, nie ustaje w dążeniu do budowania lepszego świata dla wszystkich – wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Firma chce być tak różnorodna, jak konsumenci, którym służy na całym świecie.

czytaj więcej

P&G zmienia swoje reklamy na dostępne dla wszystkich i zachęca do tego innych

P&G zmienia swoje reklamy na dostępne dla wszystkich i zachęca do tego innych

12 października obchodzimy Światowy Dzień Wzroku organizowany przez międzynarodową koalicją VISION 2020. Obchody święta mają na celu promowanie wiedzy o wadach wzroku oraz profilaktyce. Jest to dobry moment, żeby przyjrzeć się również temu, na ile świat dookoła nas jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami. Aż 61 proc. osób z ubytkiem słuchu lub wzroku nie jest w stanie zrozumieć informacji w reklamach audiowizualnych. 45 proc. z nich czuje, że są wykluczeni, co utrudnia im podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Procter & Gamble, firma, z której produktów korzysta 7 miliardów konsumentów na całym świecie i która stara się budować świat równych szans, nie tyle podnosi poprzeczkę w temacie dostępności reklam, co raczej stawia ją na nowo. I zachęca do tego całą branżę.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej

press

Uluc Ayik nowym CEO Procter & Gamble w Europie Centralnej

Z dniem 1 września stanowisko CEO w Procter & Gamble w Europie Centralnej objął Uluc Ayik, przejmując odpowiedzialność za działania komercyjne i operacyjne firmy w 10 krajach, tj. w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Ukrainie, na Węgrzech oraz w krajach bałtyckich.

czytaj więcej

Robiąc zakupy możesz pomóc chorym dzieciom – trwa akcja „Podaruj Dzieciom Słońce”

Robiąc zakupy możesz pomóc chorym dzieciom – trwa akcja „Podaruj Dzieciom Słońce”

Do końca roku trwa wspólna akcja Procter & Gamble i Carrefour Polska na rzecz Fundacji Polsat – „Podaruj Dzieciom Słońce”. Żeby pomóc wystarczy w sklepach Carrefour kupić produkty P&G. Firma przekaże część zysku na rzecz Fundacji, aby wyremontować specjalne pokoje socjalne dla mam w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej „Przylądek Nadziei” we Wrocławiu.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL