P&G
Informacje prasowe

Świat równych szans – P&G podsumowuje swoje działania w obszarze E&I przy okazji Miesiąca Równości i Inkluzywności

Świat równych szans – P&G podsumowuje swoje działania w obszarze E&I przy okazji Miesiąca Równości i Inkluzywności

P&G od lat dąży do stworzenia świata, który jest wolny od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma równe szanse. Każdego roku w marcu, Procter & Gamble i jej marki, takie jak Ariel, Pampers, Gillette czy Pantene, świętują Miesiąc Równości i Inkluzywności. W ten sposób firma chce dać wyraz uznania innowacjom sprzyjającym włączeniu społecznemu, różnorodnym sposobom myślenia i liderom dokonującym znaczących zmian w tym obszarze.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Pracownicy P&G opracowali cyfrowe rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu. Hackathon dla Fundacji SYNAPSIS

press

Pracownicy P&G opracowali cyfrowe rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu. Hackathon dla Fundacji SYNAPSIS

Procter & Gamble to międzynarodowa korporacja, której brandy towarzyszą 7 miliardom konsumentów w ich codziennym życiu. Za globalnym sukcesem dobrze znanych marek takich jak pieluszki Pampers, proszek Ariel czy szampon do włosów Pantene stoi między innymi innowacyjność. Taka, którą kojarzymy z laboratorium badawczym, ta, którą P&G wykorzystuje w marketingu, a także związana z cyfryzacją pozwalającą na sprawne i efektywne zarządzanie procesami w firmie i jej funkcjonowanie. Wiele z tych innowacji powstaje w Polsce – w drugim co do wielkości hubie IT P&G na świecie. Jego pracownicy to osoby o ogromnej i różnorodnej wiedzy. To właśnie oni wzięli udział w wewnętrznym hackathonie. Mieli okazję połączyć swoje siły, pasję i umiejętności, by stworzyć aplikację, która pomoże rodzicom, opiekunom i lekarzom we wczesnym i szybkim przeprowadzeniu badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu u dzieci. Dla uczestników hackathonu była to możliwość wykorzystania swoich umiejętności inaczej niż na co dzień, współpracy z ekspertami z różnych dziedzin  i rozwoju, a także bezpośredniego zaangażowania w ważny społecznie projekt. To już kolejna, po programie zatrudniania osób neuroróżnorodnych w P&G, inicjatywa wspierająca osoby w spektrum autyzmu.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Kolejne 10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci - rusza IV edycja akcji P&G "Czyste pomaganie”

press

Kolejne 10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci - rusza IV edycja akcji P&G "Czyste pomaganie”

Ciepły posiłek każdego dnia jest bardzo ważny niemal we wszystkich aspektach rozwoju dziecka – zarówno fizycznym, jak i psychicznym. Tymczasem problem niedożywienia najmłodszych wciąż pozostaje aktualny. Dlatego Procter & Gamble już po raz czwarty łączy siły ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce w Polsce, aby zapewnić ciepły posiłek dzieciom w potrzebie. W akcję mogą zaangażować się konsumenci, którzy kupując wybrane produkty marek P&G w sieci sklepów Carrefour, pomagają sfinansować obiady dla podopiecznych Stowarzyszenia. W dotychczasowych akcjach P&G ufundowało już ponad 40 000 posiłków, a do końca grudnia przekaże kolejne 10 000.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Citizen developerzy, analitycy danych: P&G sięga po niezwykłe umiejętności osób neuroróżnorodnych

press

Citizen developerzy, analitycy danych: P&G sięga po niezwykłe umiejętności osób neuroróżnorodnych

Szacuje się, że około 20% ludzi na świecie to osoby neuroróżnorodne, czyli takie, które wyróżniają szczególne cechy neurorozwojowe, między innymi te ze spektrum autyzmu. I choć mówi się o nich coraz więcej, według Autism-Europe bez pracy pozostaje nadal 90%. Tymczasem zatrudnienie osób neuroróżnorodnych to dla nich szansa na wykorzystanie ich często niezwykłych umiejętności, a dla firmy możliwość zyskania przewagi konkurencyjnej w wielu obszarach – innowacji, produktywności czy kultury organizacyjnej. Procter & Gamble należy do grona, wciąż niewielu firm na polskim rynku, które zatrudniają takich pracowników. Dzięki specjalnemu programowi rekrutacji talentów, pracę w firmie rozpoczynają właśnie kolejne osoby neuroróżnorodne.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”

press

Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”

Znamy już 31 zwycięskich szkół wspólnej akcji Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci sklepów Biedronka – „Każdy Dzień na Medal”. W programie, w którym granty wynosiły do 60 000 złotych, udział mogły wziąć wszystkie publiczne szkoły podstawowe w Polsce.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Już można głosować na szkoły ze swojego województwa i pomóc im wygrać dofinansowanie na projekty sportowe od P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji Olimpijskiej

press

Już można głosować na szkoły ze swojego województwa i pomóc im wygrać dofinansowanie na projekty sportowe od P&G, Biedronki i Polskiej Fundacji Olimpijskiej

Trwa właśnie drugi etap programu „Każdy Dzień na Medal”, w ramach którego można głosować na projekty sportowe zgłoszone przez szkoły podstawowe z całej Polski. Wspólna inicjatywa firmy Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci Biedronka umożliwi realizację tych pomysłów, które zdobędą najwięcej głosów. Dwie szkoły z każdego województwa wygrają grant na realizację działań w wysokości do 60 000 PLN. Przyznana zostanie też nagroda dla jednej ze szkół pod patronatem olimpijczyków. Łącznie wybrane więc zostaną 33 spośród ponad 150 zgłoszeń. Głosowanie trwa do 4 sierpnia 2022, jego zwycięzców poznamy do 9 sierpnia 2022. Głosować można pod adresem https://www.everydayme.pl/dzien-na-medal-glosowanie.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL