P&G
Informacje prasowe

Należy do kategorii:
press

Z okazji Dnia Ziemi Procter & Gamble zwraca uwagę na znaczenie codziennych nawyków dla środowiska

press

Z okazji Dnia Ziemi Procter & Gamble zwraca uwagę na znaczenie codziennych nawyków dla środowiska

Przeciwdziałanie zmianom klimatu, walka z zanieczyszczeniem środowiska i konieczność ograniczenia nadmiernego zużycia różnych zasobów to jedne z największych współczesnych wyzwań. Problemy te wymagają działań o globalnej skali, ale w ich rozwiązywaniu jest też miejsce dla każdego mieszkańca ziemi, który może ograniczyć swój ślad środowiskowy. Z okazji Światowego Dnia Ziemi, Procter & Gamble producent takich marek jak Ariel, Always, Gillette, Head & Shoulders czy Pampers, podkreśla swoje zaangażowanie w działania, które umożliwiają pięciu milionom konsumentów dokonywanie zrównoważonych wyborów w życiu codziennym. Umożliwianie i inspirowanie do odpowiedzialnej konsumpcji to jedno z głównych zobowiązań firmy podjętych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju „Ambition 2030”.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

„Uczniowskie Ekonawyki”: termin składania zgłoszeń w konkursie przedłużony do 16 kwietnia

press

„Uczniowskie Ekonawyki”: termin składania zgłoszeń w konkursie przedłużony do 16 kwietnia

„Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodetektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych, przygotowane wspólnie przez Fundację Nasza Ziemia i firmę Procter & Gamble. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Procter & Gamble i jej wiodące marki, takie jak Pantene, Gillette, Ariel, Fairy i Oral B zmniejszają zużycie plastiku pierwotnego i zwiększają skalę obiegu zamkniętego

press

Procter & Gamble i jej wiodące marki, takie jak Pantene, Gillette, Ariel, Fairy i Oral B zmniejszają zużycie plastiku pierwotnego i zwiększają skalę obiegu zamkniętego

Koncern Procter & Gamble poinformował o postępach swoich działań w Europie na rzecz gospodarki o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „Ambition 2030” P&G zobowiązał się do zmniejszenia zużycia tworzyw pierwotnych o 50% i wprowadzenia opakowań w 100% nadających się do recyklingu lub do wielokrotnego użytku do 2030 roku.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Liderzy przyszłości podjęli wyzwanie w ramach Procter & Gamble CEO Challenge

press

Liderzy przyszłości podjęli wyzwanie w ramach Procter & Gamble CEO Challenge

Wcielić się w rolę CEO firmy, której produkty znajdują się w miliardach domów na całym świecie i poprawiają jakość codziennego życia – to główna idea globalnego programu P&G CEO Challenge skierowanego do studentów, pragnących w przyszłości podjąć karierę w międzynarodowej korporacji. Obecnie trwa jego piąta edycja i właśnie zakończył się środkowo-europejski etap programu, w którym uczestnicy z Polski, Czech, Węgier, Ukrainy, Chorwacji i Słowenii podejmowali wyzwania, z jakimi na co dzień mierzą się managerowie koncernu.

czytaj więcej

Procter & Gamble do 2030 roku poprawi wyniki w zakresie emisji gazów cieplarnianych o 50%

Procter & Gamble do 2030 roku poprawi wyniki w zakresie emisji gazów cieplarnianych o 50%

Do 2030 roku P&G zamierza poprawić wyniki w zakresie emisji gazów cieplarnianych związanych z transportem surowców i produktów w fazie operacyjnej o 50%.

czytaj więcej

21 całorocznych postanowień na rzecz planety

21 całorocznych postanowień na rzecz planety

Przeciwdziałanie zmianom klimatu, walka z zanieczyszczeniem środowiska i konieczność ograniczenia nadmiernego zużycia różnych zasobów to jedne z największych współczesnych wyzwań. Problemy te wymagają działań o globalnej skali, ale w ich rozwiązywaniu jest też miejsce dla nas. Każdego dnia mamy wiele możliwości, by swoimi działaniami wesprzeć Ziemię, ograniczyć ślad, jaki zostawiamy po sobie w środowisku naturalnym. Może więc początek nowego roku, a nawet nowej dekady to dobry moment, żeby zacząć działać trochę inaczej? Bo te małe zmiany wprowadzane w życie przez każdego z nas mogą zaowocować dużymi efektami. Jeśli będzie dostatecznie wiele osób, które zechcą im poświęcić nieco uwagi. Z tą myślą, firma Procter & Gamble, producent takich marek jak Ariel, Vizir, Pampers, Lenor czy Pantene Pro-V, która w swojej działalności poświęca wiele uwagi ochronie i poprawie stanu środowiska naturalnego podpowiada 21 całorocznych postanowień na rzecz planety.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL