P&G
Informacje prasowe

Należy do kategorii:
press

P&G na Women in Tech Summit: innowacje w zakresie IT drogą do zrównoważonego świata

press

P&G na Women in Tech Summit: innowacje w zakresie IT drogą do zrównoważonego świata

Innowacyjność leży u podstaw filozofii biznesowej Procter & Gamble. Usprawnienia wprowadzane w produktach firmy trafiają do ponad 5 miliardów konsumentów na całym świecie podnosząc poziom ich życia. Koncern stale wprowadza ulepszenia w zakresie marketingu, logistyki czy stosowanych opakowań. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Wielki biznes łączy siły z młodymi firmami technologicznymi, by jeszcze lepiej służyć konsumentom

press

Wielki biznes łączy siły z młodymi firmami technologicznymi, by jeszcze lepiej służyć konsumentom

Finał tegorocznej edycji ABSL tech lab, przedsięwzięcia łączącego korporacje i młode firmy technologiczne, już za nami. Procter & Gamble, największa globalna firma FMCG, traktująca Polskę jako jedno ze swoich kluczowych źródeł innowacji, była partnerem głównym konferencji wieńczącej ten projekt - ABSL digital forum. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Innowacje w obszarze IT zaczynają się od konsumentów

press

Innowacje w obszarze IT zaczynają się od konsumentów

Innowacje w obszarze IT zaczynają się od konsumentów Innowacje to bez wątpienia ważny element strategii biznesowej. Procter & Gamble od lat w nie inwestuje, tworząc produkty, których zadaniem jest poprawa jakości życia konsumentów, usprawniając swoje procesy technologiczne, produkcyjne czy logistyczne. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

„Polskie plaże bez plastiku” – z helskich plaż w weekend sprzątnięto niemal tonę śmieci

press

„Polskie plaże bez plastiku” – z helskich plaż w weekend sprzątnięto niemal tonę śmieci

Finał wspólnego przedsięwzięcia Procter & Gamble, Lidl Polska i Fundacji Nasza Ziemia za nami. W efekcie akcji sprzątania plaż i przylegających do nich terenów na Półwyspie Helskim zebrano 918 kg śmieci, w tym odpadów z tworzyw sztucznych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Procter & Gamble i Lidl Polska razem na rzecz czystych bałtyckich plaż

press

Procter & Gamble i Lidl Polska razem na rzecz czystych bałtyckich plaż

Procter & Gamble - właściciel takich marek jak m.in. Blend-a-med, Gillette, Head & Shoulders czy Pantene - oraz Lidl Polska wspólnie organizują sprzątanie linii brzegowej Bałtyku. Akcja czyszczenia ze śmieci plaż i przylegających do nich terenów Półwyspu Helskiego zostanie przeprowadzona we wrześniu, kiedy odbywa się tradycyjnie Akcja Sprzątanie świata-Polska, koordynowana od...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Działalność operacyjna P&G neutralna emisyjnie przez najbliższą dekadę dzięki naturalnym rozwiązaniom klimatycznym

press

Działalność operacyjna P&G neutralna emisyjnie przez najbliższą dekadę dzięki naturalnym rozwiązaniom klimatycznym

Procter & Gamble do 2030 r. ograniczy emisję gazów cieplarnianych o 50%, a 100% energii kupowanej do zasilania zakładów produkcyjnych będzie pochodziło ze źródeł odnawialnych P&G będzie rozwijać naturalne rozwiązania klimatyczne, które skompensują pozostałą część emisji gazów cieplarnianych generowanych wskutek działalności operacyjnej firmy Firma Procter & Gamble zobowiązała...

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL