Aktualności MSL Group

Należy do kategorii:
press

MSLGROUP wzmacnia zespół doradzający firmom z sektora rynków finansowych i inwestycyjnych

press

MSLGROUP wzmacnia zespół doradzający firmom z sektora rynków finansowych i inwestycyjnych

Do Działu Corporate and Financial Communications MSLGROUP dołączył Krzysztof Dawidowicz, który jako Financial Communications Associate Director będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji dla firm z sektora Bankowości Inwestycyjnej i międzynarodowych rynków finansowych. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press, artykuł

MSLGROUP i Fundacja Rok Rzeki Wisły narratorami tematu odnalezionego wraku parostatku „Bajka”

press, artykuł

MSLGROUP i Fundacja Rok Rzeki Wisły narratorami tematu odnalezionego wraku parostatku „Bajka”

Historia odnalezionego parostatku „Bajka” była jednym z głównych tematów w mediach w tygodniu poprzedzającym rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Współautorem akcji była MSLGROUP, która korzystając z wiedzy i pasji swojego PR Managera zbudowała narracje wokół wydarzenia. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
raport

#HR Angażując pracownika zyskasz podwójnie

raport

#HR Angażując pracownika zyskasz podwójnie

Angażowanie pracowników w życie firmy jak nigdy dotąd w historii HR nie miało tak wielkiego znaczenia. Z najnowszego opracowania MSLGROUP NEXT GENERATION EMPLOYEE ENGAGEMENT STRATEGIES wynika, że umiejętne motywowanie pracowników i wykorzystanie ich energii coraz bardziej przekłada się na zarówno na wyniki, a także na wizerunek firmy. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
raport

#reputacja Farmacja ma być etyczna, Internet nie musi być innowacyjny

raport

#reputacja Farmacja ma być etyczna, Internet nie musi być innowacyjny

Etyczne prowadzenie biznesu jest dla firm farmaceutycznych równie ważne, co jakość oferowanych przez nie produktów. Dla branży internetowej o wiele ważniejsze jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów, niż innowacyjność – wynika z najnowszego raportu MSLGROUP poświęconego budowaniu reputacji. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Kampania #likeagirl zdobywa dwie statuetki na największym światowym festiwalu reklamy Cannes Lions 2015

press

Kampania #likeagirl zdobywa dwie statuetki na największym światowym festiwalu reklamy Cannes Lions 2015

Grand Prix w kategorii PR i złotą statuetkę w kategorii Integrated Campaign Led by PR na tegorocznym konkursie Cannes Lions otrzymała stworzona przez amerykański oddział MSLGROUP i kanadyjski Leo Burnett kampania #likeagirl. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

MSLGROUP rozbudowuje zespół Retail

press

MSLGROUP rozbudowuje zespół Retail

Do zespołu Retail MSLGROUP zatrudnionych zostało trzech ekspertów z wieloletnim doświadczeniem - Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska. MSLGROUP Retail to zespół konsultantów o różnorodnych specjalizacjach, ukierunkowanych na specyfikę sieci handlowych. ...

czytaj więcej