Aktualności MSL Group

Należy do kategorii:
artykuł

Jason Frank o zmianach pokoleniowych i o tym co najbardziej angażuje pracowników / Nowy Marketing

artykuł

Jason Frank o zmianach pokoleniowych i o tym co najbardziej angażuje pracowników / Nowy Marketing

O zmianach pokoleniowych w firmach, o tym co najbardziej motywuje pracowników i angażuje ich w życie firmy rozmawiamy z Jasonem Frankiem, szefem brytyjskiego biura MSLGROUP, współzarządzającym praktyką Employee. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
raport

Millenialsi interesują się zmianami klimatycznymi i oczekują od biznesu konkretnych działań

raport

Millenialsi interesują się zmianami klimatycznymi i oczekują od biznesu konkretnych działań

Na paryskiej konferencji klimatycznej COP21 zaprezentowane zostało stanowisko Millenialsów, którzy domagają się od rządzących oraz biznesu konkretnych działań w zakresie ochrony środowiska. Polscy 20–latkowie proces zmian chcą zaczynać od siebie. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
artykuł

Jason Frank o zbliżaniu się HR do biznesu / HRNews

artykuł

Jason Frank o zbliżaniu się HR do biznesu / HRNews

O roli HR w najbliższych latach, zmianach pokoleniowych i roli rekruterów w budowaniu wizerunku i realizacji strategii biznesowych firmy rozmawiamy z Jasonem Frankiem, szefem brytyjskiego biura MSLGROUP, współzarządzającym praktyką Employee. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komentarz

Angelika Franczak o programach praktyk / PRoto

komentarz

Angelika Franczak o programach praktyk / PRoto

Rynek pracy staje się coraz bardziej wymagający dla pracodawcy, również w kontekście poszukiwania praktykantów. Nie jest prawdą, że studenci są coraz bardziej roszczeniowi. Dziś o najzdolniejszych z nich konkuruje coraz więcej firm starając się przyciągnąć do siebie, stąd takie wrażenie. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komentarz

Sebastian Hejnowski o największych zagrożeniach dla agencji PR / PRoto

komentarz

Sebastian Hejnowski o największych zagrożeniach dla agencji PR / PRoto

Obserwujemy ważną zmianę w relacjach firma – konsument, która polega na tym, że klienci oczekują od marek nowych wartości i angażowania się w tematy i obszary okołobiznesowe. Tym samym agencje marketingowe dostrzegają, że PR jest dla nich coraz ważniejszą kompetencją. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

MSLGROUP wzmacnia kompetencje marketingowe

press

MSLGROUP wzmacnia kompetencje marketingowe

Do zespołu Consumer MSLGROUP na stanowisko Account Managera dołączyła Anna Giza. Do jej obowiązków należeć będzie koordynacja działań marketingowych i reklamowych dla najważniejszych klientów agencji.

czytaj więcej