Aktualności MSL Group

Należy do kategorii:
press

MSLGROUP wzmacnia kompetencje marketingowe

press

MSLGROUP wzmacnia kompetencje marketingowe

Do zespołu Consumer MSLGROUP na stanowisko Account Managera dołączyła Anna Giza. Do jej obowiązków należeć będzie koordynacja działań marketingowych i reklamowych dla najważniejszych klientów agencji.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

MSLWARSAW zmienia się w Publicis Consultants

press

MSLWARSAW zmienia się w Publicis Consultants

MSLWARSAW zmienia nazwę na Publicis Consultants i podkreśla tym samym bliską współpracę z agencjami reklamowymi wchodzącymi w skład Grupy Publicis w Polsce. Pracami agencji kierować będzie Joanna Kwiatkowska – Carbol. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
artykuł

547 lat doświadczenia w PR robi swoje

artykuł

547 lat doświadczenia w PR robi swoje

O tym, co zmienia się w relacji marek z konsumentami i czy rynek agencji reklamowych powinien obawiać się agencji z PRowym rodowodem rozmawiamy z Sebastianem Hejnowskim, szefem MSLGROUP na Europę Środkowo – Wschodnią. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

6 polskich agencji ze statuetkami Golden Drum 2015

press

6 polskich agencji ze statuetkami Golden Drum 2015

Na tegorocznym festiwalu Golden Drum nagrodę Grand Prix zdobyła agencja LVOV. Złote Bębny otrzymały agencje DDB & Tribal, Isobar Polska i Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions Poland, Srebrne Bębny przyznano Havas Worldwide Warsaw oraz Scholz & Friends Warszawa. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

9 polskich agencji nominowanych do finału Golden Drum

press

9 polskich agencji nominowanych do finału Golden Drum

Do grona finalistów tegorocznego Golden Drum zakwalifikowało się 9 agencji z Polski. 10 kampanii zdobyło 14 nominacji w ramach wszystkich 17 kategorii konkursu. W ramach grupy Single Channel nominacje zdobyły: DDB&tribal – „Park & Drive” dla Volkswagen w kategorii Kampania bezpośrednia oraz „Move Update” dla McDonald’s w kategorii Branded content, Isobar – „Photo of life” dla...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komentarz

Sebastian Hejnowski o rosnącym potencjale marketingowym Roberta Lewandowskiego / Wirtualne Media

komentarz

Sebastian Hejnowski o rosnącym potencjale marketingowym Roberta Lewandowskiego / Wirtualne Media

"W piłce nożnej panuje bardzo proste przełożenie – liczba zdobytych bramek równa się liczbie kontraktów reklamowych. Dlatego po kilku udanych sezonach w Borussi, 4 bramkach wbitych Realowi i przy zachowaniu w ostatnim czasie tak dobrej dyspozycji, wartość sportowa i reklamowa Roberta Lewandowskiego ciągle rośnie.  Eliminacje do Euro 2016 mamy już za sobą, ale trwa liga niemiecka,...

czytaj więcej