Aktualności MSL Group

Należy do kategorii:
press

20 polskich agencji powalczy o statuetki tegorocznego Golden Drum

press

20 polskich agencji powalczy o statuetki tegorocznego Golden Drum

1208 kampanii zostało zgłoszonych do tegorocznej edycji Golden Drum. Polskę reprezentować będzie 20 agencji, które przesłały 100 zgłoszeń, o 15 więcej, niż rok temu. Golden Drum to jeden z największych europejskich festiwali reklamy. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komentarz

Sebastian Hejnowski o kryzysie marki Volkswagen / Wirtualne Media

komentarz

Sebastian Hejnowski o kryzysie marki Volkswagen / Wirtualne Media

"W przypadku VW możemy mówić o ogromnym kryzysie wizerunkowym nie tylko tej marki, ale i całej marki narodowej Niemiec. Reputacja to najcenniejszy zasób, jaki posiada marka i w pewnym sensie  to zgoda konsumentów na działanie. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Konkurs na plakat promujący gospodarza Golden Drum powraca. Hejnowski w Jury!

press

Konkurs na plakat promujący gospodarza Golden Drum powraca. Hejnowski w Jury!

Golden Drum i Izba Turystyki miasta Portorož zapraszają młodych kreatywnych z krajów Nowej Europy do wzięcia udziału w tradycyjnym już konkursie na najlepszy plakat promujący miasto - gospodarza Festiwalu. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

MSLGROUP ręka w rękę z Golden Drum

press

MSLGROUP ręka w rękę z Golden Drum

MSLGROUP został partnerem 22. edycji Golden Drum, jednego z największych konkursów w branży reklamowej w Europie. Celem współpracy jest promocja wydarzenia i przybliżenie hasła tegorocznej edycji festiwalu „Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura” w krajach Europy Środkowo – Wschodniej oraz dotarcie do lokalnych społeczności. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Ostatnia szansa na zgłoszenie się do Golden Drum

press

Ostatnia szansa na zgłoszenie się do Golden Drum

12 września mija termin zgłoszeń do Golden Drum, jednego z najbardziej prestiżowych festiwali kreatywnej reklamy na świecie. Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą rejestrować swoje zgłoszenia w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

ONZ czeka na opinię Millenialsów zainteresowanych losem Ziemi

press

ONZ czeka na opinię Millenialsów zainteresowanych losem Ziemi

1 września wystartuje projekt #bethechance, którego celem jest poznanie opinii 20-30-latków na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju. Wyniki tego międzynarodowego badania, w którym weźmie udział także Polska, zostaną zaprezentowane podczas organizowanej przez ONZ konferencji klimatycznej COP21. ...

czytaj więcej