Aktualności MSL Group

Należy do kategorii:
artykuł

90 lat. 90 startupów. 10 mln euro do wzięcia

artykuł

90 lat. 90 startupów. 10 mln euro do wzięcia

W 2016 roku Publicis będzie obchodzić swoje 90-lecie i przygotował na tę okazję program akceleracyjny dla 90 najlepszych startupów. Budżet projektu to 10 mln euro. Kiedy w 1926 roku Marcel Bleustein-Blanchet otwierał Publicis w małym paryskim mieszkaniu, na pewno by nie przypuszczał, że 90 lat później jego firma będzie jedną z trzech globalnych grup komunikacyjnych, która zatrudniać...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komentarz

NowyMarketing podsumowuje rok 2015: PR / Wypowiedź Sebastiana Hejnowskiego

komentarz

NowyMarketing podsumowuje rok 2015: PR / Wypowiedź Sebastiana Hejnowskiego

Najważniejszy sukces 2015 Ciężko jest doszukać się spektakularnych sukcesów w branży. Niewątpliwie jednym z większych jest kolejny ranking agencji PR według fee income. Pokazuje on rzeczywisty ogląd rynku. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komentarz

Trendy w PR. Prognozy 2016. Wypowiedź Sebastiana Stępaka dla PRoto

komentarz

Trendy w PR. Prognozy 2016. Wypowiedź Sebastiana Stępaka dla PRoto

Przyszły rok – to 12 miesięcy wielkiej próby – będziemy musieli znaleźć z nimi wspólny język, wyrwać trochę mięsa agencjom digital i reklamowym i jednocześnie jeszcze bardziej poważnie i profesjonalnie podchodzić do consultingu komunikacyjnego. ...

czytaj więcej
komentarz

Wyzwania branży PR w 2016 r. / wywiad S. Hejnowskiego dla #BRIEFmorning

Jakie wyzwania stoją przed branżą PR w roku 2016? Jak biznes reaguje na sytuacje polityczną w Polsce? Dlaczego polskie firmy rzadko promują się w mediach zagranicznych i jak - na przykładzie Zortraxa - robi to MSLGROUP? Zachęcamy do obejrzenia rozmowy z Sebastianem Hejnowskim dla ‪#‎BRIEFmorning‬. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
komentarz

Sebastian Stępak podsumowuje trendy w PR w 2015 / PRoto

komentarz

Sebastian Stępak podsumowuje trendy w PR w 2015 / PRoto

W branży komunikacyjnej widzimy ogromną skalę przenikania kompetencji. Klienci widzą, że KPI można osiągać różnymi drogami – telewizją, digitalem, PR-em, i korzystają z tego z ogromnym powodzeniem. Agencje reklamowe widzą szanse w PR, digitalowe z sukcesami połykają coraz większych klientów migrując egzekucje z internetu do ATL, a agencje PR utknęły w SM, gdzie zamiast walczyć...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Bugajna jurorką ukraińskiego Pravda Awards

press

Bugajna jurorką ukraińskiego Pravda Awards

Zofia Bugajna, Dyrektor Rozwoju Biznesu MSLGROUP na kraje Europy Środkowo-Wschodniej została jurorką Pravda Awards, największego ukraińskiego konkursu w branży PR. Tegoroczna edycja odbędzie się 16 grudnia w Kijowie. ...

czytaj więcej