Publicis Groupe
Informacje prasowe

Spark Foundry przejmuje obsługę Miele

Spark Foundry przejmuje obsługę Miele

Agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z firmą Miele – producentem artykułów gospodarstwa domowego premium. Decyzja o wyborze partnera mediowego dla firmy Miele została podjęta w drodze przetargu. ...

czytaj więcej

Allegro ponownie wybiera Starcom

Allegro ponownie wybiera Starcom

Allegro – wiodący marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej – rozstrzyga wieloetapowy przetarg mediowy, ponownie wybierając Starcom. Agencja odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę Allegro w zakresie paid mediów na rynku polskim. – Starcom posiada szerokie, biznesowe spojrzenie na wyzwania współczesnego marketingu, w tym rolę mediów. ...

czytaj więcej

Starcom wybrany przez Amnesty International

Starcom wybrany przez Amnesty International

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka. ...

czytaj więcej

The Romani people call in front of the Google, Meta and Netflix Polish headquarters

The Romani people call in front of the Google, Meta and Netflix Polish headquarters In Poland, a country where we are finally talking more and more about equality and tolerance, there are still ethnic groups that are treated in a stereotypical and prejudiced way. ...

czytaj więcej

Publicis Worldwide Poland: Apel Romów przed siedzibami Google, Mety i Netflixa

W kraju, w którym wreszcie coraz głośniej i odważniej mówimy o równości i tolerancji, wciąż istnieją grupy etniczne traktowane stereotypowo i krzywdząco. Należą do nich między innymi Romowie, których w Polsce, według różnych i nie do końca precyzyjnych źródeł, jest od kilkunastu do 30 000. ...

czytaj więcej

Starcom agencją omnichannel z nowym pozycjonowaniem

Starcom agencją omnichannel z nowym pozycjonowaniem

Agencja Starcom, wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Move People. Move Business”. Filarem zmiany jest fundamentalny wyróżnik agencji – zrozumienie ludzi, ich motywacji, decyzji i zachowań na całej ścieżce zakupowej oraz wykorzystanie tej wiedzy, wzbogaconej o zintegrowane dane, w tworzeniu wartościowych doświadczeń z markami, a w efekcie...

czytaj więcej

Joanna Carbol

Communications Director

Publicis Groupe

Communications
Domaniewska 44A
02-672 Warszawa